Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز سه‌شنبه در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بروجن تاکید کرد: برگزاری کنگره شهدا به خصوص کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور فرصت مطلوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و شهرستان بروجن در بخش‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: شهرستان بروجن در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار رزمنده داشت و در این مدت ۴۸۵ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است و وجود شهیدانی از جامعه عشایری در این شهرستان، نشان‌دهنده وفاداری مردم این خطه به انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات، زیرساخت‌ها و تجهیزات شهرستان بروجن برای میزبانی از خانواده شهدای جامعه عشایری کشور و تلاش به‌منظور برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای عشایری بهره‌گیری و استفاده می‌شود.

ملکی اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در ارتقای کمی و کیفی برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور تاثیرگذار است.

مسوول بسیج جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور ۲۹ اردی‌بهشت‌ماه در استان با حضور ۲۶ استان عشایرنشین کشور و خانواده ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی‌اصغر ایزدی تاکید کرد: این کنگره با شعار محوری "۱۰ هزار شهید – ۱۰ هزار خدمت" و با رویکردهای فرهنگی، محرومیت‌زدایی، امدادی بهداشتی و خدماتی برگزار می‌شود.

وی تقویت وحدت اقوام و مذاهب را از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور دانست و افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان مسوولان کمیته‌های این کنگره نقش اثرگذاری در برگزاری مطلوب آن دارند.

ایزدی تصریح کرد: در همین راستا از ظرفیت‌های استانی برای میزبانی مطلوب از خانواده‌های شهدای عشایری کشور در چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری می‌شود.

مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاری برگزاری هر چه مطلوب‌تر کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی این استان از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده شود.

علی گودرزی تاکید کرد: میزبانی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور یک ظرفیت غنی، غرورآفرین و افتخارآمیز برای این استان به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: برگزاری این کنگره فرصت مطلوبی برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است که باید مورد توجه تمامی دست‌اندرکاران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و میهمانانی از ۲۶ استان کشور در این رویداد فرهنگی و ماندگار استانی حضور پیدا می‌کنند.

از مجموع ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور ۳۳۲ شهید زن، ۸۵۰ شهید دانش‌‍آموز، ۱۷۳ شهید فرهنگی و ۵۳ شهید مدافع حرم هستند.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده که از این تعداد ۴۸۵ شهید مختص شهرستان بروجن است.

۵۰۰ شهید شناسایی شده جامعه عشایری کشور از چهارمحال و بختیاری است.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری شهدا بروجن چهارمحال وبختیاری شهدا ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور شهدای جامعه عشایری کشور چهارمحال و بختیاری کنگره ملی شهدای شهرستان بروجن برگزاری کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان