Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:35:54 GMT

کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک در تابستان ۱۴۰۱ ممنوع است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۴۹۶

کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک در تابستان ۱۴۰۱ ممنوع است

ایسنا/خوزستان مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از اطلاع رسانی‌های مکرر در خصوص ممنوعیت کشت‌های تابستانه ۱۴۰۱ در شبکه‌های آبیاری تحت پوشش این شرکت خبر داد.

مسعود صادقی گفت: حسب اطلاع واصله، عده‌ای با اعلام این خبر کذب که "به کانال سلمان، جهت کشت شلتوک تخصیص آب واگذار شده است "کشاورزان محترم آن محدوده را به انعقاد قرارداد تامین آب زراعی ترغیب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که از اواخر سال ۱۴۰۰ با توجه به کمبود شدید منابع آبی و بر اساس تصمیمات استانداری و اعلام سازمان آب و برق خوزستان، ممنوعیت کشت‌های تابستانه در شبکه‌های تحت پوشش این شرکت به طور مکرر اطلاع رسانی‌ شده است، افزود: بدین وسیله ضمن تکذیب خبر جعلی تامین آب کانال سلمان در تابستانه ۱۴۰۱ پیرو نامه صادره از سوی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، مورخ سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ اعلام می‌گردد امکان تامین آب کشت‌های تابستانه نظیر شلتوک و... در اراضی تحت پوشش کانال سلمان وجود ندارد .

مدیر عامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور بیان کرد: در صورت انعقاد قرارداد تامین آب با اشخاص، این شرکت هیچگونه مسئولیتی به لحاظ تامین آب کشت‌ تابستانه نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، در راستای تکذیب خبر جعلی تامین آب تابستانه کانال سلمان، علاوه بر اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به کلیه‌ مشترکین و کشاورزان محترم منطقه، از طریق نصب بنر در حوزه کرخه جنوبی نیز اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان کشت برنج کشاورزی بحران کم آبی سازمان آب و برق خوزستان اطلاع رسانی کانال سلمان تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود