Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای علی اسدی یکی از مسافران پرواز استانبول به تهران هواپیمایی معراج  در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از جا گذاشتن  ۱۰ مسافر این پرواز خبر داد.

به گفته این مسافر، تمامی این مسافران کارت پروار خود را دریافت کرده بودند اما این ایرلاین بدون هیچ اطلاع رسانی و یا حتی پیگیری برای سوار شدن مسافران اقدام به بستن گیت آخر کرده و تمامی این مسافران از دیروز در کشور ترکیه سرگردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکت هواپیمایی معراج  تاکنون پاسخگوی این مسافران نبوده و حتی چمدان‌های این مسافران را بازگردانده است.

جا گذاشتن مسافر در پروازهای خارجی آن هم زمانی که کارت پرواز صادر شده و تمامی چمدان ها تحویل گرفته شده، مشکل تازه ای نیست و و تاکنون چندین بار این اقدام توسط برخی از ایرلاین‌ها صورت گرفته است. پیش از این هم هواپیمایی معراج با تاخیر چند ساعته و نگه داشتن مسافران در داخل هواپیما باعث اعتراض مسافران شده بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل پرواز خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان