Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:21:50 GMT

میزبانی از ۶۰ هزار زائر راهیان نور در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۵۲۲

میزبانی از ۶۰ هزار زائر راهیان نور در کرمانشاه

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: استقبال کاروان راهیان نور از یادمان‌های استان کرمانشاه پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا خوب بوده و امکان اسکان زائران در یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، یونس عزیزی، با اشاره به اینکه اردوی راهیان پس از مدت‌ها وقفه از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز شد، توضیح داد: از ۲۵ اسفندماه تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: یادمان‌های مرصاد، شهدای پاوه، یادمان مطلع الفجر گیلان‌غرب، شهید بهشتی قصرشیرین، بازی دراز، پادگان ابوذر و یادمات شهید شیرودی از مکان‌های مورد بازدید کاروان راهیان نور بوده است.

وی گفت: استقبال کاروان راهیان نور از یادمان‌های استان کرمانشاه پس از دو سال از شیوع ویروس کرونا خوب بوده و امکان اسکان زائران در یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه فراهم شده است. میزبانی از کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تا سیزدهم فروردین‌ ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه راهيان نور کاروان راهیان نور استان کرمانشاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد