Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@13:02:43 GMT

نوروزی فرد: از کار با مجتبی حسینی لذت می‌بریم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۵۵۳

نوروزی فرد: از کار با مجتبی حسینی لذت می‌بریم

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دیدار دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- صفر به اتمام رسید و امتیازات در آخرین بازی قرن تقسیم شد. بهروز نوروزی فرد در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: باری خوب و جانداری بود دو تیم آمده بودند که نتیجه بگیرند آخرین بازی ۱۴۰۰ هم بازی ما بود که در نهایت مساوی شد. حیف که این بازی خوب و پر موقعیت مساوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما از تیم صنعت نفت بیشتر موقعیت داشتیم ولی نشد که بشود و سه امتیاز را بگیریم.

مدافع پیکان در مورد اینکه در دو بازی اخیر دروازه تیمشان بسته ماند ادامه داد: ما مدافعان کار خود را می‌کنیم ولی کلاً تیمی که گل نمی خورد یعنی دفاع تیمی در آن موفق عمل کرده و همین باعث شده کلین شیت کنیم. بازیکنان از آن جلو زحمت می کشند تا گلر تیم.

این بازیکن که سال گذشته هم شاگرد مجتبی حسینی بود از تجربه کار با این سرمربی گفت: من افتخار می‌کنم که با آقای حسینی کار می کنم. سال گذشته هم این افتخار را داشتم و آقا مجتبی لطف داشته و کلاً از کار با او لذت می بریم. آقا مجتبی هم از نظر اخلاقی و هم فنی مطمئنا جزو بهترین های ایران است.

بازیکن پیکان در مورد سال فوتبالی که پشت سر گذاشت گفت: در ۲۳ هفته ۱۹ بازی فیکس و در ۳ بازی تعویضی به میدان آمدم و فقط در یک بازی غیبت داشتم. سال خیلی خوبی بود اکثر بازیکنان ما زیر ۲۵ و زیر ۲۳ هستند در خیلی از بازی ها خوب کار کردیم و تقریبا ۵,۶ بازی را جلو بودیم که در دقایق پایانی مساوی شد یا مساوی بود و می باختیم. انشالله سال ۱۴۰۱ را خیلی خوب شروع کنیم ونتایج مان بهتر شود. بازی به بازی جلو می رویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد ولی امیدواریم جزء پنج شش تیم اول باشیم.

نوروزی فرد یادآور شد: سال جدید را تبریک می‌گویم، انشاالله که برای همه سال خیلی خوبی همراه با خیر و برکت باشد.

هومن جعفری کد خبر: 1134778 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!