Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان در این استان تاکنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی ارائه شده است.

غلامحسین تجلی سه‌شنبه ۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان، اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین و به ۱۶ هزار و ۳۷۸ تن نیز اطلاع رسانی و آموزش کرونا ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعداد  ۱۰ پست ثابت و ۲ اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند، افزود: در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۸۷ نفر از اطلاع رسانی در رابطه با نقاط حادثه خیز و ۱۲ هزار و ۹۳۷ نفر نیز از آموزش‌های مهارت ترافیکی بهره مند شده‌اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند، گفت: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۳ هزار و ۸۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و ۲ هزار و ۶۸۶ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته‌اند. 

تجلی ادامه داد: در این مدت، جوانان  ۶۶۳ آموزش مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه و یک هزار و ۴۵۶ سنجش فشار خون به مسافرین ارائه شد.

او با بیان اینکه تا کنون ۱۹ هزار و ۵۵۴ اقلام فرهنگی به مسافرین ارائه شده است، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۱ هزار و ۳۸۸ تن به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح نوروزی هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران