Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس گفت: افزایش ۱۲۰۰ جای پارک خودرو در ایام نوروز در منطقه ثامن یکی از اقدامات شاخص و تاثیرگذار در خدمت رسانی به زائران نوروزی مشهد مقدس بوده است.

سید خلیل منبتی، ضمن دیدار با سید فرهاد حجازی شهردار منطقه ثامن و اطلاع از آخرین اقدامات عمرانی پروژه‌های پیرامون حرم مطهر رضوی در محدوده این منطقه، با بیان اینکه امسال سعی می‌کنیم با افزایش سرانه بودجه عمرانی منطقه ثامن در تسریع اجرای پروژه های عمرانی این منطقه کمک کنیم، افزود: خوشبختانه پیشرفت های خوبی در اجرای پروژه های این منطقه مشهود است و ما نیز سعی می‌کنیم تا با افزایش سرانه بودجه عمرانی منطقه و همچنین هم افزایی بیشتر، با توجه به ضرورت های مورد نیاز بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، در تسریع اجرای پروژه های عمرانی اطراف حرم یاری‌گر مدیران منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار مشهد اظهار کرد : همانطور که در دیگر مناطق هم اشاره شده، در اینجا نیز تاکید می‌کنیم که تا حد امکان سعی شود تا  اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهری با تکیه بر توان و ظرفیت بالای داخلی مجموعه مدیریت شهری،از جمله سازمان عمران شهرداری مشهد صورت پذیرد.

منبتی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی زائران در ایام نوروز در شهر مشهد مقدس، اقداماتی را که توسط شهرداری منطقه ثامن برای پذیرایی از زائران امام مهربانی ها صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: افزایش ۱۲۰۰ جای پارک خودرو در ایام نوروز (علاوه بر ۴۸۰۰ جای پارک موجود در بافت اطراف حرم ) در منطقه ثامن، یکی از اقدامات شاخص و تاثیرگذار در خدمت رسانی به زائران نوروزی مشهد مقدس بوده است.

سید فرهاد حجازی شهردار منطقه ثامن نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این منطقه در اجرای زیرساختها و فعالیت حوزه عمرانی و همچنین حمل و نقل و ترافیک منطقه ثامن، به بازگشایی فاز یک ره باغ رضوان و پیاده راه کوچه صاحبکار در حد فاصل بلوار رضوان تا حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد در نوروز امسال شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران در مشهد باشیم، در ایام پایانی سال گذشته با رویکرد تسهیل تردد زائران بارگاه منور رضوی و همچنین تسهیل دسترسی آن ها به حرم مطهر، فاز یک ره باغ رضوان بازگشایی شد که تاثیر بسزایی در ایجاد دسترسی مستقیم از سمت ایستگاه راه آهن به حرم مطهر رضوی داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور خرید و تخریب آخرین پلاک معارض باقیمانده در مسیر اجرای شارستان ته پل محله در قسمت اتصال این بلوار به خیابان نوغان،یکی دیگر از اقدامات شاخصی بود که در همین ایام صورت گرفت و خوشبختانه با اجرای راستگرد،مسیر دسترسی شارستان ته پل محله به سمت میدان طبرسی نیز اجرا و قابل بهره برداری شده است و اجرای تقاطع (چهارراه) شارستان با خیابان طبرسی نیز در برنامه های سال جاری قرار دارد.

حجازی در ادامه گفت: در همین راستا باوجود برودت هوا، که در ایام پایانی اسفند ماه مشهد با آن مواجه شد، در یک اقدام جهادی توسط همکاران معاونت فنی و اجرایی منطقه و همچنین پیمانکار احداث پروژه باغ حضرت زهرا«س» فاز یک این مجموعه نیز در قالب پیاده راه ضلع جنوبی پروژه،حد فاصل میدان امر به معروف و نهی از منکر تا ورودی صحن امام حسن مجتبی«ع» حرم مطهررضوی، بازگشایی و در دسترس زائران و مجاوران قرار گرفت،که در ایام نوروز شاهد تردد بسیاری از زائران از این مسیر بودیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن، وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به دنبال آن هستیم که با عنایت حضرت رضا(ع) بتوانیم تا نیمه ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی«ع»، این ره باغ را که در مجموع در حدود ۲۰ هزارمترمربع وسعت دارد و فضای سبز تجهیز شده پیاده محوری را با قابلیت استقرار خودروهای برقی، مسیر تردد ویژه توان‌یابان و نابینایان و دیگر امکانات رفاهی عمومی پیش بینی شده را فراهم می‌کند، به صورت صد در صدی آماده بهره برداری زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری مشهد ایام نوروز حرم مطهر رضوی منطقه ثامن مشهد مقدس ره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد