Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کامرانی روز سه‌شنبه با همراهی فرماندار خمیر برای بررسی از وضعیت رفت وآمد در مسیر اسکله بندرپل خمیر افزود: باتوجه به بازگشت حجم عظیمی از مسافران از جزیره قشم به اسکله بندرپل و همچنین احتمال موج دوم ورود گردشگر به اسکله تا پایان نوروز، انتظار است دستگاه های مستقر در اسکله با آمادگی کامل به فعالیت خود در اسکله ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: پلیس راه مستقر در محور اسکله بندرپل نیز تدابیر لازم ترافیکی جهت روان‌سازی ترددها را به کار برند تا مسافران و مهمانان با آرامش خاطر وارد اسکله شده یا بدون دغدغه به مقصد خود برگردند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از ایمنی به عنوان اصلی ترین موضوع در اسکله نام برد و اظهارداشت: عوامل مستقر در شناورها و اسکله ضمن رعایت تمامی دستورالعمل ها، در زمان تخلیه و بارگیری و همچنین جابجایی خودروها موارد ایمنی دریایی را برای مسافران و گردشگران یادآوری کنند.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در اسکله و شناورها، گفت: با توجه ورود خیل عظیم مسافر و گردشگر در طول شبانه روز در اسکله، رعایت پروتکل های بهداشتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بندرخمیر نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از نحوه خدمات رسانی در اسکله بندرپل ارائه کرد، گفت: از ۲۵ اسفند و از آغاز طرح نوروزی تا یکشنبه هفته جاری حدود ۱۰۶ هزار خودرو برای عزیمت به جزیره قشم ، وارد اسکله بندرپل شده است.
میرهاشم خواستار افزود: با توجه به پیش بینی ها و تجربه های سالیان گذشته از ابتدای اسفندماه نشست های متعدد با دستگاه های مستقر در اسکله، دستگاه های امدادی و خدمات رسان و همچنین شناورداران در خصوص ارائه خدمات رسانی مناسب به مسافران و گردشگران انجام شده است.
خواستار ادامه داد: در نخستین اقدام ساعت کار اسکله به ۲۴ ساعت تغییر یافت و در ادامه سعی شد با افزایش تعداد گیت های ورودی و همچنین شناورها در روان‌سازی ترددها و روند بارگیری خودروها در اسکله تسریع شود.
وی در ادامه گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان خمیر از جمله اورژانس ، هلال احمر ، پلیس و بهداشت در اسکله بندرپل حضور دارند.
در این بازدید روند بارگیری و تخلیه شناورها در اسکله ، فرآیند صدور کاپوتاژ و فروش بلیت و همچنین نحوه خدمات رسانی به مهمانان و مسافران نوروزی در اسکله بندرپهل خمیر بررسی شد.
 اسکله بندرپهل به عنوان مهم‌ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین رفت و آمد شهروندان ۲ شهرستان خمیر و قشم است که نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل و جا به جایی خودروهای سبک و سنگین و ترانزیت بار و کالا به جزیره را دارد.
 

برچسب‌ها خمیر مسافرت استانداری هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمیر مسافرت استانداری هرمزگان خمیر مسافرت استانداری هرمزگان اسکله بندرپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند