Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی در جلسه مشترک شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با مدیران‌کل استان‌ها و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سراسر کشور که با موضوع آموزش حضوری مدارس برگزار شد، اظهار کرد: در راستای کمک به آموزش های حضوری و هماهنگی بیشتر در جمع‌آوری اطلاعات واقعی و دقیق از مدارس، کار نظارت بر فرآیند آموزش های حضوری از روز ۱۴فروردین ماه در استان‌ها و مناطق کشور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اجرای نظارت ها از سوی بازرسین وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مصمم هستیم نظارت در سطح استان را با راهبری بازرسین حوزه ستادی انجام دهیم؛ لذا در ابتدای ورود تیم‌های نظارت و ارزیابی حوزه ستاد به استان، جلسات توجیهی با تیم های نظارتی استان برگزار خواهد شد.

هاشمی از انجام فعالیت نظارت و ارزیابی در مدارس به صورت خوداظهاری و مشارکتی خبر داد و افزود: با توجه به شیوه نامه های ابلاغی و تقویت مشارکت همه حوزه ها در امر نظارت، تلاش می کنیم تا نظارت و فرآیند ارزیابی در سه سطح مدرسه، منطقه و ستاد انجام و اطلاعات دریافتی از مناطق در سامانه ثبت شود.

وی اضافه کرد: پس از تهیه گزارش مدیریتی جهت راهبری فرآیندها و تدوین شاخص‌ها، این گزارش ها به منظور رتبه‌بندی استان‌ها، به وزیر آموزش و پرورش ارائه خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به حیطه‌های نظارتی، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، نظارت بر فرآیندهای مرتبط با آموزش حضوری، تمهید مقدمات آن و ارزیابی نتایج مبتنی بر فرآیند مذکور، حیطه هایی است که مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب استان‌ها و مناطق بر اساس اطلاعاتی است که در گزارش‌ های خود اظهاری مدارس، ارائه شده است بنابراین فرآیند نظارت در محل مورد نظر به‌ صورت اتفاقی و بر اساس تشخیص بازرسین انجام می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آموزش حضوری مدارس آموزش های حضوری وزارت آموزش و پرورش بر فرآیند استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان