Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:23:00 GMT

روزهای شلوغ و پرمسافر نوروزی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۹۹۹

روزهای شلوغ و پرمسافر نوروزی در هرمزگان


 یکی از ظرفیت‌هایی که در پذیرش میهمانان نوروزی حجم زیادی از مسافران البته عمدتا فرهنگیان را در دل خود جای می‌دهد ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس است؛ به این شکل که همه ساله با آغاز فصل سفرهای نوروزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان کلاس‌های درس را تجهیز به امکانات رفاهی می‌کند و آن‌ها را برای پذیرش میهمانان نوروزی آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمانانی که از سراسر کشور به استان هرمزگان می‌آیند می‌توانند با مراجعه به ستاد اسکان فرهنگیان برای اقامت مدت معلومی یکی از کلاس‌های درس را در اختیار بگیرند.

اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان برای استقبال از سفرهای نوروزی در بهار 1401 بیش از 15هزار کلاس درس را مهیای میزبانی از میهمانان نوروزی کرده بود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از ابتدای شروع به کار ستاد اسکان فرهنگیان در استان هرمزگان در شهرستان‌های مختلف استان ستاد فرهنگیان را فعال کردیم و پذیرای میهمانان فرهنگی از سراسر کشور بودیم.

وی گفت: طبق آخرین آماری که به دست ما رسیده است قریب به 141هزار نفر روز پذیرش میهمان نوروزی داشتیم که در قالب 15هزار خانواده در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: در چند روز آینده و تا پایان سفرهای نوروزی خدمات‌دهی و پذیرش و اسکان همکاران فرهنگی در تمام نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حوزه غرب استان با توجه به اینکه شرایط نامساعد جوی پیش‌بینی شده است و احتمال بروز طوفان‌های دریایی وجود دارد وضعیت اضطراری را به شهرستان‌های غربی اعلام کردیم و مدارس ما به خصوص در بندرلنگه آمادگی دارند که اسکان مسافران نوروزی را در صورت بحران انجام دهند.

قویدل گفت: با توجه به شرایط گردشگرپذیری جزیره قشم بیشترین مراجعه کننده و بیشترین پذیرش و اسکان مربوط به شهرستان قشم و جزیره قشم بوده است و در آن‌جا تقریبا همه ظرفیت‌های ما از روزهای ابتدای سفرهای نوروزی کاملا پر شده بود.

انتهای پیام /چ 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 1401 ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هویتی در خیابان معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله آبادیان شهردار منطقه به پاس روز معلم با حضور در ساختمان شهدای مکه «دانشگاه فرهنگیان» واقع در خیابان معلم در نشست بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه شرکت کرد.

آبادیان در این نشست با تاکید بر تعاملات شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش گفت: این دو نهاد همواره باهم تعاملات سازنده‌ای داشته‌اند و ما هم در منطقه هفت طی تفاهم نامه‌های که با مدارس سطح منطقه داریم، خدماتی را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی کشور و آموزش همگانی ارائه می‌دهیم.

او به وجود مرکز آموزش شهدای مکه (دانشگاه فرهنگیان) در منطقه هفت اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که دانشگاه فرهنگیان در منطقه هفت قرار دارد و می توانیم در جهت افزایش سرانه‌های آموزشی شهروندان، برنامه‌ریزی‌های خوبی را داشته باشیم .

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت مکانی این دانشگاه و قرار گرفتن آن در کنار چندین مدرسه، شهرداری منطقه هفت در تلاش است پیاده روها و معابر پیرامون دانشگاه را تبدیل به یک گذر فرهنگی کند و این کار می‌تواند محیطی مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.

پیش از سخنان شهردار، رییس دانشگاه فرهنگیان با ارائه آمارهایی از میزان فعالیت این دانشگاه گفت: ظرفیت این دانشگاه ۷۰۰ نفر است اما هم اکنون ۱۵۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند در حالی که این ساختمان به دلیل قدمت بالا، مشکلات زیادی دارد و باید فکری برای استحکام آن در برابر حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش