Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی همدان افزود: مشکل گرانی میوه و گلایه از آن یک مطالبه و خواست عمومی بود که با راه‌اندازی میادین میوه و تره بار برای عرضه مستقیم و بی‌واسطه کالا و نظارت بر انجام و اجرای قیمت‌های تعیین شده از سوی کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار، این دغدغه رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآوری کرد: البته در این راستا نشست های مختلفی با شهرداران برگزار و مقرر شد آنها نسبت به ایجاد و احداث میادین میوه و تره‌بار اقدام کنند چراکه انجام این کار با همراهی و همکاری اتحادیه‌ها و تعاونی‌های روستایی و باغداری می‌تواند نقش مهمی در ‌کنترل و مهار قیمت‌ها داشته باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: اقدامات یاد شده در راستای حذف واسطه‌های سوداگر و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و کشاورزان با مصرف کننده و در ادامه آن مهار و کنترل قیمت‌ها انجام شده است. 

قاسمی فرزاد ادامه داد: تامین، توزیع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی به گونه‌ای انجام شد که در روزهای پایانی سال، نه‌تنها مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت بلکه تولید مازاد نیز به دیگر استان‌های کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی باید با متخلفان برخورد جدی و قانونی داشته باشد گفت: بازرسی‌های پنهان و آشکار مجموعه نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی نقش موثری در کنترل بازار شب عید و ثبات قیمت‌ها داشت. 

استاندار همدان افزود: به دنبال برگزاری جلسات مستمر ستاد اقدام مشترک و تنظیم بازار و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ، مشکل خاصی در زمینه مهار قیمت‌ها، میزان و فراوانی کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن، مرغ و تخم‌مرغ و تأمین آن در بازار امسال وجود نداشت.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در هفته‌های منتهی به پایان سال با انجام بازدیدها، نظارت‌های میدانی، سفر به همه شهرستان‌ها و تشکیل جلسات مشترک تنظیم بازار استان و شهرستان، نقش موثری در ثبات و کنترل قیمت‌ها داشت.

وی خواستار جلوگیری از خروج محصولات نظیر آرد از کشور شد و اظهار داشت: با وجود فشار ناشی از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، تولید کنندگان پای کار بوده بنابراین تکلیف مسئولان حمایت و پشتیبانی از آن‌ها است. 

استاندار همدان تاکید کرد: نباید با تصمیماتی موجب دلسردی تولیدکنندگان شد در این راستا تعزیرات حکومتی نیز در امر تولید، با درک صحیح از وضعیت تولیدکنندگان باید حساسیت‌ها و دقت بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان قیمت کالا گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد استانداری همدان قیمت کالا گرانی تعزیرات حکومتی قاسمی فرزاد قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه