Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز سه‌شنبه در دیدار با حمید زمانی فرماندار جدید شهرستان ری، با اشاره به مسائل مشترک ۲ شهرستان اظهار داشت: شهرستان‌های ری و قرچک به دلیل داشتن مرز مشترک با یکدیگر، از شرایط خاصی در خدمت‌رسانی به مردم برخوردارند و با تعامل و همفکری مناسب، می‌تواند بخشی از مشکلات این حوزه را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی از تداخلات مرزی بین این دو شهرستان موجب شده تا موضوع افزایش وسعت سرزمینی شهرستان قرچک با مشکل مواجه شود که قطعا این همکاری در رفع تداخلات می‌تواند شرایط را برای افزایش وسعت قرچک فراهم کند.
این مسئول اضافه کرد: با وجود آن که محور ری - قرچک در حوزه سیاسی شهرستان ری واقع شده ولی اغلب بهره‌برداران آن شهروندان جنوب‌شرق تهران و شهرستان قرچک هستند که لازم است با همکاری ۲ شهرستان، وضعیت این تنها جاده ارتباطی به پایتخت و افزایش ایمنی آن ساماندهی شود.
فاتحی‌نژاد ترافیک قلعه‌نو را به عنوان یکی از مهمترین مشکلات این مسیر عنوان و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل ترافیک منطقه قلعه‌نو از توابع ری، جلسات متعددی بین مسئولان شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران برگزار شده تا این گره کور ترافیکی که مشکلات بسیاری را برای رانندگان عبوری از محور ری- قرچک ایجاد کرده باز شود.
وی ادامه داد: برای رفع ترافیک این منطقه مصوباتی به تصویب رسیده که اجرای هر چه سریعتر آن می‌تواند این مشکل چندین ساله را برطرف و تردد را در محور ری- قرچک با سهولت بیشتری همراه کند.
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: بخشی از آلودگی هوای شهرستان قرچک متأثر از فعالیت پالایشگاه تهران است در صورتی که عوارض اختصاص یافته به شهرستان از محل اعتبارات آلایندگی در مقایسه با حجم آلودگی بسیار اندک است.
این مسئول افزود: میزان آلودگی هوای قرچک از منابع خارج از شهرستان به طور دقیق بررسی شده و لازم است تا رویه پرداخت عوارض آلایندگی اصلاح شود.
وی یادآور شد: بسیاری از مطالبات مردم قرچک با وجود همجواری با پایتخت همچنان بلاتکلیف مانده که تحقق بخشی از این مطالبات،  ابتدا به همکاری و تعامل نزدیک مسوولان شهرستان‌های همجوار نیاز دارد تا در سایه این همکاری، مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، از خدمات بیشتری برخوردار شوند.
شهرستان‌ قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
این شهرستان از غرب با شهرستان ری همجوار است.

برچسب‌ها شهرستان ری قرچک ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری قرچک ترافیک شهرستان ری قرچک ترافیک شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی، عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان کنارک درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملاً درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، ۹۰ درصد از پنج محله که مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار است دچار سیلاب شده که حدود ۱۰۰ هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در ۵۰ هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، ۱۰ دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت خدمات شهری و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه ۳۱ فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود ۳۶۰ نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

کد خبر 6089774

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان