Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:40:00 GMT

ساماندهي زير گذرهاي تهران-اهواز در روزهاي آتي

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۱۳۷

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 17 از اجرای بیش از 1000 متر رنگ‌آمیزی در 12 زیرگذر محور جنوبی منطقه در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17،‌ رضا شنگی در خصوص نگهداشت زیرگذرهای منطقه 17 گفت: در محور خط راه آهن تهران_اهواز، 12 زیر گذر وجود دارد که نظافت و رفت و روب زیر گذرها به صورت روزانه انجام می شود و شست و شوی زیر گذر ها نیز آخر هفته ها به صورت مستمر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص روشنایی زیر گذرهای منطقه تصریح کرد: خوشبختانه در زیر گذرهای موجود در سطح منطقه با اقدامی که در ماه های گذشته صورت گرفته، مشکل عدم روشنایی به کمترین میزان خود رسیده و ارتقاء روشنایی این زیر گذرها در نیمه دوم سال 1400 به طور کامل انجام شده است.
شنگی در خصوص آب گرفتگی زیر گذرها گفت: در این زیر گذرها چاه هایی تحت عنوان چاه جذبی تعبیه شده تا از آب گرفتگی در این اماکن جلوگیری شود، همچنین وضعیت چاه ها به طور مستمر توسط همکاران بازرسی می شود تا مشکل آب گرفتگی در این زیر گذرها اتفاق نیفتد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی این محور در چند روز آینده عملیات رنگ آمیزی زیر گذرهای سطح منطقه 17 به متراژ بیش از 1000 متر اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهی منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6092663 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود