Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، در ادامه مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در تاجیکستان امروز (سه‌شنبه) بانوان کشورمان در دو رده سنی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان در خط استارت مسابقه قرار گرفتند.

سمیه یزدانی و ریحانه خاتونی در رده بزرگسالان و ساجده سیاحیان و پانته‌آ قلی‌پور در رده سنی زیر ۲۳ سال امروز با ۲۲ رکابزن دیگر مسافت ۱۱۱ کیلومتر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه و در رده سنی بزرگسالان رکابزن کشور ویتنام مدال طلا گرفت و نمایندگان قزاقستان نقره و برنز دریافت کردند. سمیه یزدانی نیز در این ماده به رتبه پنجم دست یافت.

در رده سنی زیر ۲۳ سال نیز رکابزن قزاقستان صاحب مدال طلا شد، هموطن او مدال نقره را از آن خود کرد و رکابزن ازبکستان برنز گرفت. همچنین ساجده سیاحیان به مقام پنجم دست یافت و پانته‌آ قلی‌پور به مقام ششم رسید.

تیم ایران در این مسابقات یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری اخبار ورزشی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی