Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@09:26:45 GMT

از خودگذشتگی متولدین کدام ماه بیشتر است؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۳۲۰

از خودگذشتگی متولدین کدام ماه بیشتر است؟

آیا افرادی را دور و برِ خودتان دیده اید که بیش از اینکه به خودشان فکر کنند به فکر دیگران هستند؟ آن ها معمولاً نمی توانند نیازهای خود را در اولویت قرار دهند، زیرا همیشه نگران و بی تاب اعضای خانواده، دوستان و افراد دور و بر خودشان می باشند. این افراد بعد از ازدواج هم همین روحیه فداکارانه را دارند. 

اسفند

اسفند ماهی ها افرادی هستند که معمولاً بیشترین حد فداکاری را برای دوستان و خانواده شان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از این موضوع رضایت دارند، زیرا دوست دارند که رضایت دیگران را جلب کنند و زمانی که این کار را انجام دهند، احساس آرامش می کنند. آنها افراد خودخواهی نیستند و خیلی خوب می توان آنها را متقاعد کرد و وارد مذاکره شد. گاهی اوقات هم مورد سو استفاده قرار می‌ گیرند زیرا نه گفتن از نظرشان کار راحتی نیست. دوست ندارند که خودخواه باشند و به خاطر همین دیگران نمی‌ توانند این رفتار را در آنها عوض کنند.

تیر

تیر ماهی ها افراد به شدت فداکاری هستند و به خودشان فکر نمی‌ کنند. به دنبال ایجاد یک زندگی راحت برای دیگران می باشند. مخصوصاً اگر کسی را دوست داشته باشند، از هیچ تلاشی برای آرامش او دریغ نمی کنند. آن ها افرادی هستند که بیش از خودشان به بقیه فکر می‌ کنند. هیچ گونه خودخواهی در آنها راه ندارد. آنها دوست دارند که همیشه حال خوب را در دیگران ایجاد کنند و همیشه به دنبال جلب رضایت اطرافیان شان هستند.

دی

برای یک دی ماهی فداکاری و از خودگذشتگی جزئی از زندگی محسوب می‌ شود. آن ها با این احساس فداکارانه زندگی می‌ کنند. هر وقت به آنها نیاز داشته باشید، حتماً به شما کمک می کنند. جزء افرادی هستند که حتی می‌ توانند از حقوق خودشان بگذرند و به شما کمک کنند و در نتیجه اتفاقات بزرگی در کنار آن ها برایتان رقم می خورد و خیلی خوب می توانید روی آن ها حساب کنید.

مهر

مهر ماهی ها افرادی هستند که زمانی که دیگران را ناامید و ناراحت ببینند، هر کاری را انجام می‌ دهند تا حال خوب را در آنها به وجود بیاورند. خیلی خوب به فکر جلب رضایت دیگران هستند؛ حتی نیازهای آنها را برطرف می‌ کنند تا حال شان خوب شود. اصلاً خودخواه نیستند و در بسیاری از لحظات زندگی فداکاری کرده اند، بدون اینکه کسی متوجه این موضوع باشد.

شهریور

شهریور ماهی ها افراد ایده آل گرایی هستند اما به این معنا نیست که از خود گذشتگی ندارند. حقیقت اینجاست که آنها در میان دوستان و اعضای خانواده فرد فداکاری محسوب می شوند. همیشه برای کمک آماده هستند و هیچ‌گاه توقع جبران از سمت شما ندارند و برای حال خوبِ خودشان فداکاری می‌ کنند تا ارامش داشته باشند. آن ها افراد مسئولیت پذیری هستند و اشتباهات خود را قبول کرده و آنها را جبران می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها افرادی هستند که اگر در زندگیتان باشند، حتما برای تان فدا کاری می کنند. به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شما می گردند. افرادی هستند که خیلی به خودشان فکر نمی‌ کنند. دوست دارند که اطرافیان شان از زندگی رضایت داشته باشند و همیشه برای کمک آماده به خدمت هستند؛ حتی اگر سخت‌ترین کار ها را از آن ها بخواهید.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 1616714

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تولد ماه ازدواج افرادی هستند ماهی ها افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند

ایسنا/گیلان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند، گفت: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد، دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در دیدار با معلمان منتخب و نمونه استان که در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان و فرهیختگان این عرصه، به روایتی از کتاب سیر و سلوک منصوب به سید بحرالعلوم اشاره و اظهار کرد: طبق آموزه‌های این کتاب، امام سجاد(ع) فرمودند «کسی که برای تربیت خودش، حکیمی نداشته باشد که او را ارشاد کند به سوی هلاکت و تباهی خواهد رفت».

وی با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و خدمات معلمانی هستیم که در کودکی به ما خواندن و نوشتن آموختند، افزود: شاگردانی که در کلاس درس معلم حاضر می‌شوند تا خواندن و نوشتن و علم بیاموزند در آینده ممکن است بزرگان و دانشمندانی همچون شهید تهرانی‌مقدم شوند؛ شهیدی که موشک‌هایش امروز قادر است موشک‌های نقطه‌زن آمریکا در اقیانوس اطلس را هدف قرار دهد و او خود معلم جبهه مقاومت شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه طبق روایت امام سجاد(ع)، ما وظیفه داریم برای خودسازی خود تلاش کنیم و انسان برای رسیدن به کمالات باید در مسیرش یک همراه خوب داشته باشد و لذا در هرجا نیازمند به معلم هستیم، معلمی که به ما درس و پیام دهد، گفت: طبق روایتی دیگر از بزرگان «کسی‌که به استاد رسید نصف راهش را طی کرده است» یعنی پیدا کردن استاد خوب هم هنر است و ما همیشه نیازمند به معلم و استاد هستیم‌.

وی معلمی را شغل انبیاء دانست و با بیان اینکه معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود تلاش کند، افزود: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد؛ دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد و لذا دانش‌آموز همواره خود را مدیون چنین معلمی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به این معلمان زحمتکش گفت: پس از ارتقاء خود سعی کنید برای ارتقای علمی و معنوی دیگران، دانش‌آموزان و دانشجویان خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید و هرآنچه که آموخته‌اید را انتقال دهید که اگر چنین نکنید حسادت و بخل ورزیده‌اید. اگر امروز نام و آثار بزرگانی همچون ابن‌سینا، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی ماندگار شده به این دلیل است که‌ آنان تمام اندوخته‌های خود را در قالب تربیت شاگرد یا در قالب گفتار، نوشتار و کتاب انتقال داده و به بشریت عرضه کردند.

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت همراهی‌ با نیکان و معلمان خوب تصریح کرد: به زیرمجموعه و شاگردان‌تان یاد دهید که با انسان‌ها و معلمان و استادان خوب خود همیشه ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟