Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:39:51 GMT

آتش‌نشانان سمنانی به ۲۱ حادثه امداد رسانی کردند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۳۴۶

آتش‌نشانان سمنانی به ۲۱ حادثه امداد رسانی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رهایی ظهر سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با هفته اول سال جاری ۲۱ عملیات اطفای حریق، امداد و نجات توسط آتش نشانان شهر سمنان انجام شد، تاکید کرد: میزان حوادث هفته اول نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه از مجموع حوادث رخ داده در هفته اول فروردین ماه سال جاری، چهار مورد مرتبط با آتش سوزی بوده است، تاکید کرد: در این بین حوادث حریق خودرو، موتورسیکلت و خانه مسکونی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه هفته اول سال ۱۴۰۱ در کنار چهار عملیات مهار آتش‌سوزی، ۱۷ عملیات امداد و نجات نیز در این شهر انجام شده است، تاکید کرد: بیشترین فراوانی حوادث با ۹ مورد به محبوس شدن در آسانسور و اماکن اختصاص داشته است.

رهایی با بیان اینکه در هفته اول نوروز ۱۴۰۱ همچنین ۳۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری سمنان گرفته شده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه مسافران نوروزی در سمنان حضور دارند، حتماً توصیه می‌شود که از لوازم گرمایشی مانند گاز پیک نیکی در درون چادرهای مسافرتی استفاده نکنند زیرا خطر جدی گازگرفتگی وجود دارد.

کد خبر 5455447

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی اطفای حریق حوادث مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور نوروز 1401 هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود