Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:31:57 GMT

دستور رئیس‌جمهور برای تکمیل مسکن مهر پردیس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۳۵۳

دستور رئیس‌جمهور برای تکمیل مسکن مهر پردیس

رئیس‌جمهور در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پردیس به وزارت راه‌وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد، در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحدهای مسکن مهر را سریعا جبران و زمینه تحویل واحدهای باقیمانده را به متقاضیان فراهم کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه با حضور در محل فاز ۹ شهر جدید پردیس، در گفت‌وگوی رودررو با ساکنان منطقه، مردم محلی و متقاضیان مسکن مهر و همچنین گزارش وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شرکت عمران پردیس، در جریان مشکلات واحدهای مسکن مهر در پردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور در این بازدید با ابراز ناراحتی از معطلی چندین ساله بخشی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر، نگرانی‌ها و گلایه‌های آنان را قابل درک دانست و اظهار داشت: از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی این است که در کنار پیگیری اجرای نهضت ملی مسکن، با جدیت مشکلات کسانی را که با وجود پرداخت هزینه‌های درخواستی، به دلیل تعلل دستگاه‌های مسئول در ادوار گذشته سالها در انتظار دریافت واحد مسکونی خود مانده‌اند، پیگیری و زمینه تامین اعتبار و تکمیل واحدهای مسکونی مذکور را فراهم کند.

رئیسی ابراز امیدواری کرد با همت وزارت راه‌وشهرسازی، شرکت عمران پردیس، سایر دستگاههای ذیربط و همچنین همراهی و همدلی مردم و ساکنان منطقه، مشکلات کسانی که سالها از حق خود محروم شده‌اند، حل شده و دغدغه‌های آنها برطرف شود.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی گزارشی از موقعیت مکانی و اراضی الحاقی برای طرح نهضت ملی مسکن و نیز مشکلات موجود در مسیر تکمیل واحدهای مسکن مهر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آماده سازی شبکه‌های زیربنایی و روبنایی فازهای مسکونی منطقه پردیس ارائه کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت سید ابراهیم رئیسی دستور ویژه تکمیل مسکن پردیس مسکن مهر شرکت عمران پردیس نهضت ملی مسکن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت واحدهای مسکن مهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز تمام اتفاقات منطقه بی‌ارتباط به مسئله خلیج فارس نیست و جنگ‌افروزی و تلاش دشمنان دشمنان برای سلطه بر این منطقه مهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی خلیج فارس اظهار داشت: از دولت دهم تاکنون به این جشنواره تعلق خاطر دارم و دوست دارم در این محفل گرم و صمیمی حضور داشته باشم. 

وی افزود: درباره بحث خلیج فارس نظریه پردازان از ایام قدیم به علت منابع انرژی به این منطقه هارت لند می گفتند و باور داشتند تسلط بر این منطقه یعنی فرمانروایی بر جهان و بر همین مبنا در سده های گذشته پرتغالی ها و در عصر کنونی آمریکایی ها در این منطقه حضور دارند. 

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز تمام اتفاقات منطقه بی‌ارتباط به مسئله خلیج فارس نیست و جنگ‌افروزی و تلاش دشمنان دشمنان برای سلطه بر این منطقه مهم است. 

وی با اشاره به چند سند تاریخی در ارتباط با نام خلیج فارس و تعلق این خلیج به ایرانیان اظهار داشت: یک محقق غربی به نام ژان ژاک پرینی در کتاب خود اعتراف کرده که ملل و طوایف مختلفی بر خلیج فارس استیلا یافتند و فرمانروایی کردند و روزگارشان سپری شد و منقرض شدند اما تنها ایرانی ها هستند که با هوش و درایت خود از این میراثشان نگهداری کرده و می کنند. 

حسینی با اشاره به فرهنگ 8 هزار ساله خلیج فارس گفت: پرتغالی ها 117 سال بر این منطقه تسلط داشتند اما امام قلی خان با یارانش توانستند این استعمارگران را از منطقه اخراج کنند بر همین مبنا روز 10 اردیبهشت در شورای عالی فرهنگی به نام روز خلیج فارس نامگذاری شد. 

وی با اشاره به لزوم شناخت و صیانت از تاریخ و هویت ملی تاکید کرد: استکبار در هر کجا ورود کرد به دنبال تغییر زبان و فرهنگ آن منطقه بود اما ملت ایران در تمام دوره ها از هویت ایرانی خود دفاع کردند و استکبار ستیزی خود را نشان دادند. 

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به پیشینه راه‌اندازی جشنواره خلیج فارس گفت: در دولت دهم این جشنواره با محوریت بندرعباس با نگاهی بین المللی ایجاد شد و امید داریم پس از فراز و نشیب های برگزاری این جشنواره ابعاد جهانی پیدا کند و ایرانی ها در سراسر جهان با آن ارتباط برقرار کنند. 

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریا پایه از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برای اجرایی شدن این سیاست‌ها، دولت و سایر قوا باید در کنار هم باشند و اقدامات عملی برای بهره وری کامل از ظرفیت ساحل و دریا انجام دهند و توسعه کشور را در سواحل خلیج فارس رقم بزنند. 

وی افزود: استان هرمزگان هم برنامه‌های خود را در مورد اجرای این سیاست‌ها به تهران ارسال کند تا با جمع بندی و بررسی و کار کارشناسی در نهایت بتوان از این مزیت خدادادی بهره لازم را برد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است