Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@20:22:29 GMT

آرامش‌ و امنیت زمینه رشد و تعالی جامعه را فراهم می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۴۳۰

آرامش‌ و امنیت زمینه رشد و تعالی جامعه را فراهم می‌کند

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید، وی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه افزود: با توفیق خداوند و به برکت اخلاص پرسنل نیروهای انتظامی توانسته‌اید با قدرت و اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در تمام نقاط ایران اسلامی برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از تعامل و ارتباط سازنده نیروی انتظامی با مردم بیان داشت: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است و همه ما شاهد تلاش‌های ارزشمند شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در تمام ایام سال هستیم تا مردم با آرامش و آسایش به امور زندگی خود رسیدگی کنند.

آیت الله نوری همدانی یکی از توفیق‌های بزرگ الهی را خدمت رسانی به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم تاکید کرده و افزود: هر کس به هر میزان خدمت او به جامعه بیشتر باشد، نزد خداوند از جایگاه بالاتری برخوردار است، از این رو کسانی که مسئولیت‌هایی مهمی دارند باید در این امر تلاش بیشتری نمایند.

وی با تاکید بر آگاهی به مسائل روز و شناخت زمان اظهار داشت: متاسفانه در زمانی به سر می‌بریم که استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی و ایجاد اختلاف بین ملت‌های محروم و مسلمانان به استثمار و چپاول مستضعفان می‌پردازد و تنها راه مقابله با این نقشه‌های شوم بیداری و آگاهی ملت‌ها و اتحاد مسلمانان بر اساس معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل‌بیت است.

برچسب‌ها قم آیت الله العظمی نوری همدانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم آیت الله العظمی نوری همدانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قم آیت الله العظمی نوری همدانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است