Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:05:32 GMT

نظر جالب استراماچونی درباره مدعی قهرمانی سری‌آ

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۴۹۴

نظر جالب استراماچونی درباره مدعی قهرمانی سری‌آ

سرمربی پیشین استقلال معتقد است اینتر همچنان شانس بالایی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر که فصل گذشته با سرمربیگری آنتونیو کونته موفق شد پس از ۱۱ سال به قهرمانی سری A ایتالیا برسد، این فصل با هدایت سیمونه اینزاگی شروع خوبی داشت و تا این اواخر هم صدرنشین این رقابت‌ها بود، اما با اُفت اخیری که داشت، صدر جدول را به میلان ۶۶ امتیازی واگذار کرد و در حال حاضر با ۶۰ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ناپولی ۶۳ امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی سری A است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی که خود بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ هدایت اینتر را برعهده داشت، در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره رقابت برای قهرمانی در مسابقات فصل جاری سری A گفت: این رقابت نزدیکترین و متعادل‌ترین رقابت برای قهرمانی در سال‌های اخیر است. به نظر می‌رسد میلان ثبات بیشتری پیدا کرده است، اما به نظر من اینتر همچنان مجهزترین تیم سری A است.

سرمربی پیشین استقلال که در حال حاضر هدایت الغرافه قطر را برعهده دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ناپولی آماده است تا از اشتباه میلان و اینتر برای صدرنشینی استفاده کند و یوونتوس پشت سر آنها در حال بازگشت به رده‌های بالای جدول هستند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت آندره آ استراماچونی اینتر الغرافه قطر آنتونیو کونته سیمونه اینزاگی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر، سر و صدای زیادی در فوتبال ایتالیا و شهر میلان به پا کرده است. در این بنر که برگرفته از بازی مشهور GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلاد سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. مدافع هلندی اینتر به دلیل در دست گرفتن این بنر با جریمه نقدی روبرو خواهد شد. او به دلیل این رفتار ناشایست خود از تئو هرناندز عذرخواهی کرد.

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دومفریز در استوری اینستاگرام نوشت:

در طول جشن قهرمانی، بنری در دست گرفتم که تصویری نامناسب را نشان می‌داد. من متوجه شدم که با در دست گرفتن این بنر، مرتکب اشتباه شده ام. این اقدام من اصلاً هوشمندانه و صحیح نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس