Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@16:47:36 GMT

انفجار پژو ۴۰۵ و پژو پارس پس از تصادف/ ۸ نفر سوختند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۶۰۰

انفجار پژو ۴۰۵ و پژو پارس پس از تصادف/ ۸ نفر سوختند

آفتاب‌‌نیوز :

صارم رضایی، مدیرعامل هلال‌احمر لرستان گفت: ساعت ۸:۳۲ امروز سه شنبه نهم فروردین ماه، دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پژو پارس در پیچ گاوکش، کیلومتر ۱۳ جاده نورآباد به خرم‌آباد با یکدیگر تصادف کردند.

به گزارش پایگاه خبری هلال احمر، وی ادامه داد: شدت برخورد دو خودرو با یکدیگر منجر به حریق گسترده شد که بر اثر شدت حادثه، همه هشت سرنشین این دو خودرو در آتش سوختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: در این حادثه امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان لرستان با اعزام به حادثه، پیکر جان‌باختگان را رهاسازی کردند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی خودرو خرم آباد جاده نورآباد خودروی پژو هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران