Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۲۴ هزار نفر از بوشهر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ و خوزستان اعزام شده‌اند گفت: این افراد در قالب ۲۰ کاروان در اردوی راهیان نور شرکت کرده‌‌اند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار عبدالهادی سبحانی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به نقش مهم راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه رزمندگان به نسل‌های آینده نقش به‌سزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرهنگ حماسه رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را گنجینه گران‌بها دانست و بیان کرد: یکی از راه‌های انتقال این فرهنگ به جوانان اردوهای راهیان نور است.

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی تربیتی و تجربه موفق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که سبب تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه می‌شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ پرداخت و گفت: جزیره خارگ بیش از روزهای دوران دفاع مقدس به میزان 2 هزار و 880 بار از سوی رژیم بعث عراق بمباران هوایی شد و مردم مقاوم این جزیره مقاومت و ایستادگی کردند.

سبحانی‌خواه جزیره خارگ را یکی از مناطق راهیان نور دریایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: در جزیره مقاوم خارگ برای زائران کاروان‌های راهیان نور دریایی برنامه‌ریزی شده است که این برنامه‌ها در مدت حضور زائران در استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی از اجرا برنامه‌های مختلف فرهنگی نظیر بیان رشادت‌ها از سوی راویان دفاع مقدس در شناورها و شاهدان عینی حوادث خبر داد و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دریایی 2 سال به سبب شرایط کرونایی تعطیل شد ولی امسال با توجه به بهبود شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اردوها برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: تاکنون شش هزار نفر در قالب راهیان نور دریایی به جزیره خارگ استان بوشهر اعزام شدند.

سبحانی‌‌خواه با بیان اینکه مسافران راهیان نور دریایی از سراسر کشور به مدت 3 روز به استان بوشهر اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور دریایی خارگ از بیمارستان صحرایی، مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس و 2 نمایشگاه‌ دفاع مقدس دیدن می‌کنند.

وی بازدید از موزه‌های شهید رئیس‌علی دلواری، دریا و دریانوردی، مردم‌شناسی و نیروگاه اتمی بوشهر را از دیگر برنامه‌های زائران اردوی راهیان نور دریایی خارگ دانست.

5000 نفر از استان مرکزی به راهیان نور اعزام شدندمسئولان استان گلستان به راهیان نور پیوستند/ قول استاندار گلستان برای تکمیل یادمان شهدای هفت‌تپه + فیلمرئیس ستاد کل نیروهای مسلح: شهید باقری به عنوان «نماد طراحی جنگ» بود/ راهیان نور نوعی «جهاد تبیین» است

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به اردو راهیان نور زمینی خوزستان پرداخت و گفت: 18 هزار و 500 نفر از بوشهری‌ها در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق 8 سال دفاع مقدس عزیمت کردند.

سبحانی‌‌خواه اضافه کرد: زائران در مناطق جنوب از اروند کنار، شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، فتح و محل عملیات فتح‌المبین بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون 24 هزار نفر از بوشهر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ و خوزستان اعزام شده‌اند گفت: این افراد در قالب 20 کاروان در اردوی راهیان نور شرکت کرده‌‌اند.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوی راهیان نور دریایی خارگ راهیان نور و گردشگری سپاه اردوهای راهیان نور راهیان نور سازمان اردویی نفر از بوشهر استان بوشهر دفاع مقدس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد