Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:50:55 GMT

جابه جایی قریب به دو میلیون مسافر جاده ای

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۹۵۳

خبرگزاری آریا-بر اساس آمارهای اعلام شده، از 25 اسفند 1400 تا پنجم فروردین سال جاری، 296 هزار و 119 سفر جاده‌ای، یک هزار و 884سفر ریلی 11 هزار و 52 فروند نشست و برخاست هوایی داخلی و بین‌المللی انجام گرفته است

به گزارش سرویس اجتماعی آریا؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی،امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی آمار سفرهای ایام نوروز از تاریخ 25 اسفند 1400 تا پنجم فروردین 1401 در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار ارائه شده از تاریخ 25 اسفند 1400 تا پنجم  فروردین 1401، معادل 2 میلیون و 955 هزار و 985 نفر مسافر جاده‌ای داخلی و 296 هزار و 119 سفر جاده‌ای داخلی ثبت شده است.

در بخش ریلی نیز طی مدت زمان اعلام شده، در یک هزار و 884 سفر ریلی691 هزار و 287 نفر جابه‌جا شدند.

این آمار در بخش هوایی داخلی و بین‌المللی شامل یک میلیون و 364 هزار و 187 نفر است و نشست و برخاست هوایی نیز در بخش داخلی و بین‌المللی 11 هزار و 52 فروند گزارش شده است.

در بخش دریایی ورود و خروج مسافر دریایی یک میلیون و 642 هزار و 8 نفر، ورود و خروج گردشگر دریایی 945 هزار و 272 نفر، ورود و خروج شناور مسافری 14 هزار و 720 فروند و ورود و خروج شناور دریایی نیز 97 هزار و 234 فروند ثبت شده است.

در مدت زمان اعلام شده متأسفانه تعداد تصادف منجر به فوت 185فقره بوده است و تعداد تصادف منجر به جرح 2هزار و128فقره ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمل و نقل ورود و خروج جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها