Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:29:06 GMT

تشریح آخرین آمار کرونا در کرمان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۱۲۲۲

تشریح آخرین آمار کرونا در کرمان

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او می‌گوید: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مجموع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۵۵۸۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد، شامل: ۹ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۴ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و ۲ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی بم بستری شده اند.

صحبتی می‌گوید: هم اکنون ۸۳ نفر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۵۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۷ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۲۹ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲ میلیون و ۳۰ هزار و ۶۱۷ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۸۳۶ هزار و ۲۶۰ دُز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان واکسن تزریق شده مورد در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری

 علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب استادان نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیئت علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم تأکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیئت علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیئت‌های امنا و هیئت های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیئت علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ نفر از استادان نمونه خانم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان