Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 38 MB

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها - هادی نجف زاده: امسال پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه‌های متعددی برای گردشگران و مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

در یکی از این برنامه‌ها که در حاشیه اتوبان قم-کاشان و در کنار عوارضی کاشان هرروز در حال اجرا است گروه‌های فرهنگی و هنری برنامه‌های شاد و متنوعی برای مسافران و گردشگران اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی که مشاهده می‌کنید قسمتی از برگزاری این برنامه است.

کد خبر 5454701

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای بومی محلی سرگرمی پنجره مهر مسافران نوروزی مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردوهای راهیان نور نوروز 1401 ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن استیلر به شبکه تهران می‌آید

مستند تماشایی و سرگرم کننده «کمدین» امشب (شنبه ۸ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۵۰ سکانس‌های برتر و جذاب بنجامین ادوارد بن استیلر بازیگر، کمدین، کارگردان، صداپیشه و تهیه کننده آمریکایی را از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌نماید. 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این کمدین سرشناس و فیلمساز آمریکایی متولد نوامبر ۱۹۶۵ در شهر نیویورک است.

او فعالیت‌های هنری خود را با اجرای نمایش‌های تئاتر آغاز کرد و پس از مدتی به اجرای برنامه‌های طنز تلویزیونی رو آورد. بن استیلر از ماندگارترین چهره‌های کمدی هالیوودی در سالیان اخیر است.

از جمله آثار هنری وی می‌توان به عناوینی همچون زندگی اسرارآمیز والتر میتی، زولندر، زولندر شماره ۲، مرد کابلی، چیزی درباره مری وجود دارد و سه گانه با والدین ملاقات کن اشاره کرد.

کسب یک جایزه امی ساعات پربیننده و یک جایزه بفتا، از جمله افتخارات هنری بن استیلر به حساب می‌آید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی