Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای از رئیس جمهوری و وزیر نفت دولت سیزدهم برای احقاق حق استخدام خود در صنعت نفت در این دولت تشکر کردند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در سال‌های اخیر و در دوران تصدی‌گری دولت پیشین بر فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت گذشت، ضربه مهلکی بر پیکره اعتماد عمومی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تضییع حق نابخشودنی فارغ التحصیلان نخبه و بورسیه دانشگاه صنعت نفت از سوی وزیر نفت سابق، تأمین نیروی انسانی لایق و جوان برای پیشبرد اهداف وزارت نفت را خدشه دار کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که پس از ۶ سال عدم وفای به عهد مسؤولان وزارت نفت، سرانجام با روی کار آمدن دولتی انقلابی و انتخاب فردی متخصص و عمل‌گرا برای سکانداری وزارت نفت، امیدها برای احقاق این حق از دست رفته زنده شد. اعتماد مجدد مسؤولان به آینده سازان جوان و متخصص کشور در راستای منویات رهبر معظم انقلاب سبب شد که با حسن مدیریت، نشست‌های مشترک و صمیمی میان مسؤولان وزارت نفت و نمایندگان فارغ‌التحصیلان برگزار شود و حاصل آن بازگشت حق استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت بود که در نهایت در آغاز سال جدید، با همکاری وزارت نفت و سایر بخش‌های دولت، وعده دولت سیزدهم و شخص وزیر نفت در راستای جذب و نگهداشت نخبگان دانشگاهی عملی شد.

فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در این بیانیه گفته اند که «در این راستا، ما فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت وظیفه خود می‌دانیم مراتب قدردانی و تشکر را از رئیس جمهوری، وزیر نفت و همچنین معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی که بانی این اتفاق خیر برای نخبگان صنعت نفت شده‌اند، اعلام کنیم.»

در ادامه تاکید شده که لازم است از مسؤولان دلسوز، رسانه‌های عدالت‌خواه و همه اشخاص حقیقی و حقوقی که در پیمایش مسیر حق‌خواهی چندین ساله همواره کنار ما بوده و به هر نحوی در راستای احقاق حق قدم برداشته‌اند، کمال تشکر را داشته باشیم.

این فارغ التحصیلان تاکید کردند که امیدواریم که این حرکت پسندیده و سنجیده مسؤولان وزارت نفت به‌عنوان نمونه بارزی از مدیریت مناسب سرمایه انسانی در بخش‌های مختلف میهن اسلامی فراگیر شود تا چرخ پیشرفت کشور به دست جوانان انقلابی، متخصص و متعهد به سرعت چرخیده و به کوری چشم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی، زمینه‌های هرچه بهتر و بیشتر رشد فنی و اقتصادی کشور فراهم شود.

کد خبر 5455589 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: نفت وزارت نفت ایران جواد اوجی تحريم اقتصادي روسيه بورس قیمت نفت بانک مرکزی جنگ اوکراین بانک مرکزی ایران سید احسان خاندوزی جواد اوجی علی اکبر محرابیان بحران اوکراین روسیه علی صالح آبادی وزارت جهاد کشاورزی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت وزارت نفت وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش