Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سلمان اسماعیلی روز سه‌شنبه در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر اظهار داشت: تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و آموزش حضوری در این شهرستان اندیشیده شده و والدین نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، افزود: با پیگیری و اقدام جدی دولت سیزدهم، طرح واکسیناسیون به خوبی در کشور اجرا شد و کشور در زمینه واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونل، عملکرد بسیار موفقی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار ویژه ملایر، این شهرستان در شرایط زرد کرونایی قرار دارد و امیدواریم به شرایط آبی برسیم.

اسماعیلی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید در زمینه حمل و نقل، اسکان و تغذیه همراهی لازم را با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داشته باشند و دانشگاه‌ها نیز توسط روسای دانشگاه‌ها مدیریت شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به برخی نگرانی ها در خصوص حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه ستاد کرونا، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها، صدا و سیما، روابط عمومی ادارات و نهادهای صاحب تریبون، این اعتماد و اطمینان را به مردم و جامعه القا کنند که تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز خواستار همراهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن شد و اظهار داشت: وضعیت زرد این شهرستان شکننده است و مردم باید محدودیت‌ها و پروتکل‌ها به طور جد رعایت کنند.

کریم میرزایی با اشاره به فعالیت ۲۵ مرکز واکسیناسیون در سطح این شهرستان ادامه داد: تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده‌اند و در مجموع ۸۹ درصد تزریق واکسیناسیون انجام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس ملایر فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس ملایر ویروس کرونا مدارس ملایر فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا مدارس و دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس