Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:31:52 GMT

روز بدون فوتی کرونا در کردستان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۱۴۶۴

روز بدون فوتی کرونا در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 28 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

آرزو فلاحی اظهار کرد: در حال حاضر 65 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج 33 نفر، سقز 8 نفر، مریوان 5 نفر، قروه 5 نفر، بیجار 4 نفر، کامیاران 2 نفر، بانه 7 نفر، سروآباد 1 نفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 26 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

فلاحی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 2010 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 883 نفر در سنندج، 317 نفر در سقز، 154 نفر در قروه، 107 نفر در کامیاران، 161 نفر در بانه، 92 نفر در دیواندره، 76 نفر در بیجار، 191 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان، 5 نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت تزریق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • هشدار پزشکان بدون مرز درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» حمله به رفح
  • هلال احمر دیگر انبار خالی ندارد/ اگر اجازه دهند نمی‌گذاریم بیمار بدون دارو برگردد
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری