Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاپلو با انتقاداتی که از ماسیمیلیانو الگری مطرح می‌شود، موافق نیست

کاپلو یوونتوس را ناچار به پیروزی در تقابل هفته آینده با اینتر می‌داند.

طرفداری | فابیو کاپلو به حمایت از ماسیمیلیانو الگری‌ و سبک بازی تیم او پرداخت. الگری دوره دوم فعالیتش در یوونتوس را با مشکلات بزرگی آغاز کرد اما با گذر زمان، شرایط بیانکونری بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند سبک بازی محافظه‌کارانه مد مکس مورد علاقه برخی هواداران و حتی کارشناسان فوتبال ایتالیا نیست. با این وجود، کاپلو نحوه مربیگری الگری را تایید می‌کند و در مصاحبه اخیرش با گاتزتا دلو اسپورت به حمایت از او پرداخت:

الگری مرد باهوشی است. دلیل انتقادات از پیروزی‌های ۱-۰ تیم او را درک نمی‌کنم. این کار بی‌احترامی به کارهای بزرگ او محسوب می‌شود اما مخالفت با منتقدان الگری مثل صحبت کردن با افراد ناشنوا است؛ کسانی که علاقه‌مند به فوتبال با پاس‌های کوتاه هستند و برای سال‌ها دنباله‌رو پپ گواردیولا بوده‌اند. 

الگری مناسب‌ترین مربی برای قهرمانی سری آ است. او تیمش را از پایین جدول به بالا کشید و فشار زیادی به تیم‌های جلوتر از خود وارد کرده است. 

تقابل حساس هفته آینده یوونتوس و اینتر:

 در مورد اینتر، من آن‌ها را یک تیم ویران‌شده نمی‌بینم. آن‌ها به کورس قهرمانی برمی‌گردند حتی اگر همه‌چیز به دیدار با یوونتوس مربوط باشد. مساوی برای هر دو تیم مانند شکست است، یوونتوس به ریسک بیشتری نیاز دارد اما اینتر از نتیجه تساوی هم راضی خواهد بود. 

ناپولی را فراموش نکنید. آن‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند و مربیشان از مسیری که در آن هستند، شناخت کافی دارد.  

رمز موفقیت میلان آرامش آن‌ها است. دیدن بازی این تیم سرگرم‌کننده‌ است، پیولی کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد. مانند هر تیم جوان دیگری پر فراز و نشیب بوده‌اند. با توجه به برنامه بازی‌های آینده میلان، آن‌ها کار سختی خواهند داشت.

 ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی:

می‌توانیم بگوییم ما به خاطر دو پنالتی از دست رفته به جام جهانی نرسیدیم. البته در یورو به لطف دو پیروزی در ضربات پنالتی قهرمان شدیم. در طول بازی‌های انتخابی جام جهانی هم گفته بودم ایتالیا با روحیه‌ای که در یورو داشت بازی نمی‌کند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس حسن روشن: با فرگوسن هم نمی‌ توانیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم ریو فردیناند: رونالدو باید بماند، حتی اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند بازیکنان بزرگی که حتی مقدماتی جام جهانی را هم ندیدند ترنت الکساندر آرنولد: بارسلونا پس از لیورپول دومین تیم محبوب من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم