Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:45:11 GMT

برگزاری جشنواره فرهنگی زیارتی دانشجویان بین المللی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۱۶۰۲

برگزاری جشنواره فرهنگی زیارتی دانشجویان بین المللی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، جشنواره فرهنگی-زیارتی دانشجویان بین المللی با حضور هاشم داداش‌پور رئیس سازمان افتتاح شد.

جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف گسترش دیپلماسی فرهنگی و ترویج پیام دوستی، همدلی و مودت، بین فرهنگ‌های متفاوت و دانشجویان بین المللی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی گفت: ایجاد فضای دوستانه و دانشجو محور جهت نزدیکی دانشجویان بین المللی با یکدیگر، ضرورت ایجاد ظرفیت همکاری‌های بین المللی در حوزه فرهنگی و فراهم آوردن راهکارهای حفظ ارتباط میان دانشجویان بین‌المللی پس از اتمام تحصیل با دانشگاه از اهم سیاست‌های اجرایی این جشنواره است.

مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برپایی مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی را از دیگر فعالیت‌های شرکت کنندگان در این جشنواره عنوان کرد.

جشنواره فرهنگی-زیارتی دانشجویان بین المللی در بخش دختران ۶ تا ۸ فروردین و در بخش پسران ۹ تا ۱۱ فروردین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره دانشجویان بین المللی دانشجوی بین المللی دانشجویان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران