Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی تیم امید مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اردوی کوتاه مدتی را با بچه‌های زیر 21 سال برگزار کردیم. هدفمان سرمایه گذاری روی بچه هایی است که می توانند در المپیک بازی کنند. خداراشکر اردوی خیلی خوبی بود. تمرینات منظمی داشتیم. دو بازی خیلی خوب انجام دادیم و بچه ها خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم کم به اهدافمان نزدیک می شویم اما از رقبایمان خیلی عقب هستیم.

وی افزود: همین الان که اینجا هستیم، در امارات و کنار گوش ما با حضور 12 تیم و همه تیم هایی که در مرحله نهایی حضور دارند، برگزار می‌شود اما ما نیستیم. بچه های ما به جز 3 بازی که در تاجیکستان انجام دادیم، اصلا تجربه بین المللی ندارند. متاسفانه از این نظر از رقبا عقب هستیم ولی واقعا بازیکنان با کیفیتی داریم. اگر امکانات و بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم قطعا این بچه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص اینکه قرار بود این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما محل انجام آن تغییر یافت، گفت: نمی دانم. گفتند مشکلاتی وجود دارد. مشکلات مالی بود. من در جریان نیستم. 

مهدوی کیا در مورد اینکه آیا امکانات برای تیم ملی امید فراهم است، عنوان کرد: امکاناتی که هست؛ زمین تمرین خیلی خوب داریم. هتل در اختیارمان است و تمرینات منظمی انجام می ‌دهیم ولی بازی های تدارکاتی می خواهیم. این بازیکنان جوان هستند و در باشگاه هایشان بازی نمی کنند. 95درصد آن ها در باشگاه هایشان ذخیره هستند و در حد 5 یا 10دقیقه بازی می کنند. از شرایط بازی تقریبا به دور هستند و به بازی تدارکاتی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه وقت هم نداریم. برنامه ریزی به صورتی است که قرار است لیگ دیرتر تمام شود.  باشگاه ها هم به بازیکنانشان نیاز دارند. باید تعاملی داشته باشیم که بتوانیم اردوهای بیشتری برگزار کنیم. لازم است که این بچه ها با هم سن و سال هایشان بازی کنند. بازی ملی خیلی متفاوت از بازی دوستانه ای است که با تیم های باشگاهی انجام می دهیم. فعلا متاسفانه از رقبا عقبیم ولی استعدادهای خیلی خوبی داریم. کارمان را جلو می بریم و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص اینکه آیا بازیکنان این تیم توانایی دارند که اهداف کادرفنی را در زمین پیاده کنند، گفت: رفتن به المپیک کار ساده ای نیست. اگر ساده بود 50 سال طول نمی کشید. اگر نسل ها را مقایسه کنیم؛ در دوره های قبلی همه بازیکنان در باشگاه هایشان فیکس و تعیین کننده بودند. الان از این بازیکنان زیر 21 سال یکی دوتا در باشگاهشان فیکس هستند. این کار ما را خیلی مشکل می کند ولی به این جوان ها اعتقاد دارم. خوشبختانه فراگیری آن ها خیلی بالاست و در زمین تمرینات را اجرا می کنند. اگر اردو و بازی تدارکاتی بیشتر داشته باشیم قطعا به اهدافمان نزدیک می شویم.

وی افزود: کار خیلی سختی است چون  تیم هایی مانند ژاپن، کره جنوبی، امارات و قطر از ما خیلی جلوتر هستند. آن ها سال هاست که برنامه ریزی می کنند و تدارک می بینند. فکر می کنم قطر در این دو سه سال گذشته حداقل 20 بازی انجام داده اما ما همان سه بازی تاجیکستان را داشتیم. با اینحال از نظر استعدادی به این بچه ها ایمان دارم.


ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی امید مهدوی مهدوی کیا پیروزی تیم ملی امید مقابل پرسپولیس تیم ملی امید باشگاه ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!