Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:58:09 GMT

۲۲ خودرو واکسیناسیون سیار در سطح استان یزد فعال است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۲۱۲۲

۲۲ خودرو واکسیناسیون سیار در سطح استان یزد فعال است

گروه استان‌ها- جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ۲۲ خودرو سیار برای واکسیناسیون در سطح استان یزد مستقر است گفت: اقدامات خوبی به منظور اقناع‌سازی خانواده‌ها در ۲۵ محله استان که کمترین پوشش واکسیناسیون را داشتند انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،‌ سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا استان یزد ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب به ویژه شهدای دهم فروردین استان یزد اظهار داشت: اقداماتی که ما در حال انجام دادن آن هستیم زیر نظر قرارگاه محرومیت‌زدایی است و در استان به خوبی با محوریت فرمانداران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه محلاتی که کمترین پوشش واکسن را داشتند شناسایی کرده و پیگیری انجام دادیم گفت: اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن پیگیری‌های خوبی انجام شد، تاکنون در 25 محله اقدام خوبی به منظور اقناع‌سازی در تزریق واکسن برای خانواده‌هایی که واکسن نزده بودند انجام شد و طبق آمار و اطلاعات نیروهای بهداشت استقبال خوبی صورت گرفته است. 

15 بستری جدید و 2 فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان اردبیل ثبت شدآمار کرونا در ایران| فوت 46 نفر در شبانه‌روز گذشتهشواهد حاکی از برگزاری حج تمتع 1401 است /احتمال تخصیص سهمیه براساس میزان مبتلایان کرونا در کشورها

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه اجبار تزریق واکسن برای دانش‌آموزان 12 تا 18 میزان تزریق واکسن را افزایش داد اجبار آن برای کودکان 5 تا 12 آمار پایین پوشش را افزایش می‌دهد، بسیج و سپاه آماده همکاری هست تا افزایش پوشش واکسن این قشر از جامعه انجام شود. 

زارع کمالی با بیان اینکه در سطح شهر فضاسازی آماری در خصوصی کرونا انجام شود تصریح کرد: تهیه و توزیع ماسک در اماکن تفریحی می‌تواند به رعایت پروتکل‌ها و کنترل بیماری کمک کنند، ما در مدت دو سه شب حدود 21 هزار عدد ماسک در مجموعه باغ دولت آباد توزیع کردیم. 

وی افزود: 22 خودرو استقراری واکسن در حال انجام مأموریت هستند و همچنان با کمک فرمانداران این همکاری را خواهیم داشت تا پوشش واکسیناسیون افزایش یابد. 

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تزریق واکسن استان یزد انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد

سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. - اخبار بازار -

رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت ضمن حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه IRAN EXPO2024 و بازدید از دستاوردهای این مجتمع بزرگ صنعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم"  فعال سازی معادن کوچک مقیاس از جمله برنامه های سال جدید است که در اشتغال بخش معدن نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.
وی ضمن افزود : فعال کردن بازار سرمایه نیز از جمله سایر اقدامات است تا از این طریق شرکت های بورسی بتوانند به بخش معدن ورود کنند البته این رویکرد سال گذشته با معدن جانجا محقق شد و امسال هم چنین برنامه هایی توسعه می یابد تا ظرفیت های معدنی کشور از طریق شرکت های بورسی فعال شده و سرمایه های خُرد وارد بخش معدن شوند.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت در ادامه به اهمیت تامین مواد اولیه برای رشد تولید محصولات ارزش افزا در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت : رویکرد معدنی این مجتمع عظیم صنعتی در دوره جدید متفاوت و اثربخش است و سبب شده با حضور فعال در مزایده های معدنی کشور موفقیت های خوبی را در سال گذشته کسب نماید.
محتشمی پور تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید کوره بلند نیازمند نوع خاصی از مواد معدنی است و همچنین از یارانه انرژی هم برخوردار نیست ،در مقابل فولادی های دیگر با شرایط متفاوت تولید قرار دارند بنابراین ذوب آهن اصفهان کمبود مواد اولیه و سایر فولادی ها کمبود انرژی را تجربه می کنند.
وی اضافه کرد : معادن دولتی در قالب قراردادهای برداشت و فروش به صورت مداوم وارد مزایده می شوند و  انشاا... امسال هم با برگزاری مزایده چند معدنی که در اختیار ایمیدرو قرار دارد این روند ادامه می یابد که فرصت بسیار خوبی برای گسترش فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان به شمار می رود.
معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت گفت : در طول سالیان متمادی واحدهای معدنی ذوب آهن اصفهان گرفته شد و حتی واحدهای صنعتی که می توانست برای این مجموعه ارزش آفرین باشد مانند بخش ورق از آن جدا شد و این موضوع محدودیت هایی را برای شرکت ایجاد کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که علت صدور مجوزهای احداث واحدهای فولادی با وجود کمبود مواد اولیه برای شرکت های فعلی چیست، چنین گفت : در طی سال های 97 و 98 بر اساس سیاست های موجود از جایگاه دولت و حاکمیت در قیمت گذاری زنجیره فولاد مداخله هایی صورت گرفت و این رویکرد باعث شد جذابیت سرمایه گذاری در پایین دست افزایش یافت و لذا شرکت های بسیاری وارد این مقوله شدند و راهکار برطرف شدن این چالش، ادغام شرکت های فولادی بزرگ با یکدیگر و همین طور مجموعه های معدنی است تا اشکالات موجود در زنجیره فولاد برطرف شود و همچنین توان سرمایه گذاری شرکت ها نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!