Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان لبنان بود که در این بازی موفق شد با نتیجه  ۲ بر صفر به برتری برسد.  اولین فرصت ایران در دقیقه ۱۹، به دست آمد که علیرضا جهانبخش با شوت از راه دور، دروازه لبنان را تهدید کرد اما دروازه بان این تیم توپ را به صورت دراز کش دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول اگرچه توپ ومیدان در اختیار ایران بود اما شاگردانش اسکوچیچ برای رسیدن به گل تا دقیقه ۳۶ انتظار کشیدند. در این صحنه روی پاس در عمق زیبای محمدحسین کنعانی زادگان به داخل محوطه جریمه، سردار آزمون پشت سر مدافعان صاحب توپ شد و دروازه لبنان را باز کرد تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم اسکوچیچ دو تغییر در تیم ملی ایران ایجاد کرد و سرلک و مهدی پور را جایگزین صیادمنش و عزت اللهی کرد. در این نیمه لبنانی ها حرفی برای گفتن نداشتند و  این شاگردان اسکوچیچ بودند که دوباره روی دروازه این تیم موقیعت های خوبی ایجاد کردند تا در نهایت روی پای عالی کنعانی زادگان این بار این جهانبخش باشد که با یک ضربه زیبا و دقیق گل دوم ایران را به ثمر برساند. این بازی در پایان با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید تا تیم ملی فوتبال ایران با ۲۵ امتیاز به طور موقت صدرنشین گروه شود و در صورتیکه کره جنوبی مقابل امارات  پیروز نشود،  ملی پوشان ما به عنوان صدرنشین گروه راهی جام جهانی قطر می شوند. مسابقه این دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود.

قرعه کشی جام جهانی روز جمعه ۱۲ فروردین برگزار می شود وتیم های همگروه تیم فوتبال کشورمان در این روز مشخص خواهند شد.لبنان هم با این باخت ۶ امتیازی و در رده پنجم جدول گروه باقی ماند و هیچ شانسی برای حضور در پلی آف ندارد.

کد خبر 666715 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی ضمن استقبال از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از موافقت خود با پیشنهاد مصر و قطر درباره آتش‌بس خبر داد.

دیگر خبرها

  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...