Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۱ را با کمترین هزینه مدیریت کنید. حقیقت این است که می‌توانید با رزرو بهترین هتل‌ها و با ارزان‌ترین هزینه ممکن، سفری ارزان داشته باشید. البته برای انجام این کار، باید نکات مهمی را رعایت کنید. مثلاً برای رزرو ارزان هتل‌های اهواز آن هم از میان بهترین اقامتگاه‌ها، بهتر است به مرجع معتبری همچون فلای تودی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که می‌توانید با رزرو هتل‌های داخلی از فلای تودی در هر شهری، اقامتی کم هزینه و مقرون به صرفه داشته باشید اما در بعضی از شهرها، هزینه رزرو هتل ارزان‌تر از دیگر نقاط کشور است. در ادامه با ما باشید؛ زیرا می‌خواهیم ارزان‌ترین هتل‌ها را در شهرهای ایران که مقصد مناسبی برای سفرهای نوروزی هستند را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل در اهواز از فلای تودی

برای نوروز امسال، اهواز را بین گزینه‌های خود قرار دهید. برای یک سفر نوروزی متفاوت که البته با بهترین قیمت برایتان قابل حصول باشد، اهواز گزینه‌ای مناسب است. با این که آب و هوای اهواز گرم است اما این شهر در فصل بهار، دمای مناسبی دارد.

بلیط هواپیما اهواز در عید نوروز، قیمت مناسبی دارد و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول، به راحت‌ترین شکل ممکن به این شهر سفر کنید. هرچند که در این سفر تنها خرید بلیط هواپیما برایتان ارزان تمام نمی‌شود بلکه بیشترین بخش این تخفیفات، متوجه رزرو هتل‌های اهواز آن هم از طریق فلای تودی است.

برای رزرو هتل‌های ارزان اهواز، می‌توانید در فلای تودی، اطلاعات خواسته شده برای سفر مثل تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد همراهان و تعداد اتاق‌ها را وارد کرده و بعد گزینه جستجو را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه، هتل‌های اهواز که در تاریخ مورد نظرتان قابل رزرو هستند، از ارزان به گران به شما نمایش داده خواهند شد.

مجموعه‌های اقامتی مثل هتل ایران اهواز، هتل باغ معین اهواز و هتل نادری اهواز، بعضی از بهترین هتل‌‎های این شهر هستند که اتفاقاً هزینه رزرو ارزانی هم دارند. می‌توانید این هتل‌ها را با ارزان‌ترین قیمت و به سادگی از فلای تودی رزرو کرده و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

رزرو هتل‌های همدان از فلای تودی

همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران می‌شناسند. همدان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد. از این رو، مسافران بسیاری از سراسر ایران به این شهر سفر می‌کنند تا بهترین اوقاتشان را در این شهر، سپری کنند.

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به همدان، فصل بهار است. مخصوصاً که اگر در نوروز به این شهر سفر کنید، می‌توانید هم بلیط هواپیما ارزان همدان را بخرید و هم هتل‌های همدان را با ارزان‌ترین قیمت از فلای تودی رزرو کنید.

بین هتل‌های همدان، از هتل ۵ ستاره و ۴ ستاره همدان گرفته تا مجموعه‌های اقامتی این شهر که در نزدیکی جاذبه‌ها هستند یا حتی هتل‌هایی که از نظر مسافران بهترین بوده‌اند را می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت و تخفیف‌های ویژه از فلای تودی رزرو کنید و کمترین هزینه را بابت اقامت خود بپردازید.

قبل از رزرو هتل‌های همدان حتماً به این نکته توجه کنید که با چه هدفی به این شهر سفر می‌کنید. برای مثال می‌توانید دسترسی به مناطق مختلف، جاذبه‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی را در زمان رزرو هتل‌های همدان از سایت فلای تودی و از طریق نقشه، بررسی کنید.

همچنین تجربه ثابت کرده که برای رزرو هتل‌های همدان در نوروز، بهترین موقع قبل از شروع سال نو است پس این کار را به روزهای آخر موکول نکنید. خانه مسافر برج سپید همدان، هتل آپارتمان سفیر همدان و هتل جهانگردی علیصدر همدان، بعضی از بهترین هتل‌های ارزان همدان هستند که به راحتی می‌توانید آنها را با کمترین قیمت از فلای تودی، رزرو کنید.

رزرو ارزان‌ترین هتل‌های رامسر از فلای تودی

وقتی صحبت از سفر می‌شود؛ کمتر کسی وجود دارد که دست رد به سینه شهرهای شمال کشور مثل رامسر بزند. رامسر، عروس شهرهای شمال ایران است و هر چه از زیبایی و حال خوبش بگوییم؛ واقعاً کم است. رامسر در میانه جنگل، دریا و کوه قرار گرفته و همین باعث زیبایی بیشتر این شهر نسبت به دیگر شهرهای مازندران شده است.

سفر به رامسر خیلی راحت است اما از آن آسان‌تر، رزرو هتل‌های رامسر آن هم با کمترین قیمت از فلای تودی است! همین امر باعث شده که رامسر را به عنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای ایران برای سفرهای نوروزی معرفی کنیم.

هتل‌های رامسر مختلف و متنوع هستند و اکثراً رو به منظره دریا یا جنگل، دید دارند. با وجود کیفیت بالای هتل‌های رامسر، می‌توانید آنها را با ارزان‌ترین قیمت ممکن از فلای تودی رزرو کنید.

البته قیمت هتل در رامسر با توجه به امکاناتی که مجموعه‌های اقامتی مختلف ارائه می‌دهند، با یکدیگر متفاوت هستند. از تعداد ستاره‌های هتل گرفته تا خدماتی که در این مجموعه‌ها ارائه می‌شود و امکاناتی که برای مسافران در نظر گرفته شده، همگی روی قیمت رزرو هتل‌های رامسر تأثیر دارند.

این در حالی است که با رزرو هتل رامسر از فلای تودی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شده و هزینه‌ای کمتر برای رزرو هتل در رامسر بپردازید. قیمت هتل رامسر در فلای تودی نسبت به برد هتل با تخفیف‌های ویژه‌ای همراه است؛ تنها کافی است که در صفحه نتایج، گزینه تخفیف ویژه را فعال کنید تا تنها هتل‌هایی با این شرایط در لیست برای شما به نمایش داده شوند.

" این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد"

کد خبر 5455658 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: هتل داری ساخت هتل فلای تودی سلامت پوست شهر تهران ثبت شرکت قهوه میلگرد لاستیک آموزش آنلاین گروه خودروسازی سایپا اضطراب گروه صنعتی ایران خودرو میز اداری پوست زیبا کرم دست ترموود ارزان ترین قیمت رزرو هتل های همدان فلای تودی رزرو شهر سفر هتل های رامسر ترین هتل ها رزرو کنید مجموعه ها برای رزرو برای سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • رزرو هتل در آمستردام
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»