Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دو تیم پرسپولیس و تیم امید بازی تدارکاتی را برگزار کردند.
به گزارش آریا، یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا امروز به عنوان سرمربیان تیم های پرسپولیس و تیم امید مقابل هم صف آرایی کردند. قبل از رویارویی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم لبنان در مشهد، تیم پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی پذیرای تیم امید و شاگردان مهدی مهدوی کیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمید در غیاب 10 بازیکن و مربی ملی پوش در حالی به مصاف تیم امید رفت که شاگردان مهدوی کیا به نظر می رسد در بهترین شرایط روحی و بدنی خود به سر می برند.
براین اساس سرخ ها با نظر یحیی گل محمدی با این ترکیب مقابل تیم امید به میدان خواهند رفت:
احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، محمد شریفی، احسان پهلوان، علی شجاعی، امید عالیشاه و مهدی عبدی 
در آن سوی میدان نیز مهدی مهدوی کیا این نفرات را به عنوان ترکیب اصلی راهی میدان کرد:
پیام پارسا، میلاد کر، امین حزباوی، امیر جعفری، مهدی هاشم نژاد، محمد خدابنده لو (کاپیتان)، حسین زواری، علی باویه، امیر علی صادقی، آریا یوسفی، احمد شریعت زاده
*نیمکت نشینی حامد لک و غیبت او در ترکیب اصلی شاید مهم ترین نکته در ترکیب سرخ ها باشد.
*محمدرضا درویش، محمود خوردبین، حسین کلانی و سعید راد تماشاگران ویژه این بازی دوستانه هستند.
* افشین پیروانی سرپرست و مدیر تیم در این بازی غایب بود
*خوش و بش ‌فرشاد پیوس، مهدوی کیا و یحیی گل‌محمدی صحنه های جذابی را قبل از شروع بازی رقم زد.
* دقیقه 17 ،گل اول تیم ملی امید توسط امیر علی صادقی شماره 10 به ثمر رسید.
* در دقیقه 20 امید عالیشاه کارت زرد دریافت کرد
* مهدی عبدی در دقیقه 24 با ضربه سر برای پرسپولیس گلزنی کرد تا همچنان خودش را به عنوان مرد اول خط حمله پرسپولیس معرفی کند.
* پایان بازی در سی دقیقه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
* در دقیقه 8 از سی دقیقه دوم برای تیم ملی امید پنالتی اعلام شد که ضربه بازیکن شماره 8 تیم امید، علیرضا باویه توسط احمد گوهری به زیبایی مهار شد.
* یک دقیقه بعد و در حالی که گوهری یک پنالتی را مهار کرده بود روی شروع مجدد دچار اشتباه شد تا در دقیقه 9 از سی دقیقه دوم دروازه اش توسط حسین زواری باز شود.
* حامد لک با تصمیم یحیی گل محمدی جانشین احمد گوهری شد.
* گل سوم تیم ملی امید ایران هم توسط بهزاد سلامی در دقیقه 47 به ثمر رسید تا مشخص شود ساختار خط دفاعی تیم گل محمدی برخلاف دوران برانکو تا چه حد آسیب پذیر شده است. 
*تعویض حامد پاکدل و علی شجاعی تعویض دیگر کادرفنی پرسپولیس بود.
* محمد عمری و مهدی مهدی خانی وارد زمین شدند
* یکی از بازیکنان رده سنی امید پرسپولیس جانشین سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاعی پرسپولیس شد.
* محمد شریفی بازیکن رده سنی امید تیم پرسپولیس که عدم دعوتش به تیم امید توسط مهدوی کیا کمی عجیب به نظر می رسید، برای این بازی انگیزه های زیادی داشت و عجیب این که در دقایق پایانی 30 دقیقه سوم و پایانی بازی امروز از سوی داور بازی اخراج شد!
* بازی درنهایت با پیروزی پر گل امیدها رقم خورد تا یحیی گل محمدی در اولین جدالش با مهدی مهدوی کیا شکست سنگینی را تجربه کند.
* از نکات قابل توجه این بازی به انسجام تیم امید و عملکرد خوب آنها در فاز حمله مربوط می شد و همین موضوع باعث شد تا سرخ پوشان که در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش خود تمرینات سنگین بدنسازی را پشت سر می گذارند، درنهایت این بازی را با شکست پشت سر بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی امید مهدی مهدوی کیا یحیی گل محمدی تیم ملی امید تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در شرایطی که هواداران پرسپولیس و برخی رسانه‌ها از تعویض‌های زودهنگام و پرتعداد اوسمار ویرا در بازی‌های اخیر به‌خصوص دیدار حذفی در اراک شاکی بودند و بعضا این تغییرات متعدد را عامل باخت و کنار رفتن از جام حذفی می‌دانستند اما اوسمار در بازی بزرگ مقابل سپاهان به نوعی از آن سوی بام افتاد!

اوسمار لوس ویرا که در بازی مقابل آلومینیوم اراک هر ۵ تغییر خود را قبل از دریافت دو گل ده دقیقه پایانی حریف در وقت‌های معمول انجام داده بود این‌بار در بازی با سپاهان و متعاقب انتقادهای بسیاری که شنیده بود و البته در نشست‌های خبری هم از او پرسیده بودند خیلی کم و دیر تعویض کرد.

اوسمار در این مسابقه وحید امیری را به جای مهدی ترابی در دقیقه ۷۹ وارد میدان کرد و در دقایق پایانی از فرشاد فرجی به جای وحدت حنانوف سود جست. او در شرایطی فقط دو تعویض دیرهنگام داشت که از چند هفته قبل و از دیدار مقابل پیکان تغییرات زودهنگامش که از حوالی دقیقه ۶۰ آغاز می‌شد را تقریبا در هر بازی تکرار می‌کرد و بیشتر بازیکنان کارساز در فاز حمله را از زمین بیرون می‌کشید.

اوسمار معمولا عالیشاه، رفیعی، ترابی و حتی اورونوف را در سی دقیقه پایانی بازی از زمین بیرون می‌کشید اما این‌بار در شرایطی که به نظر می‌رسید هم سروش خسته شده هم اورونوف کارایی ندارد آنها را تعویض نکرد. همچنین امید عالیشاه در بیست دقیقه پایانی خسته به نظر می‌رسید و پرسپولیس نیاز به ورود نیروهای تازه نفس داشت که اوسمار برخلاف انتظار تعویض نکرد. تغییراتی که شاید می‌توانست جلوی اخراج عالیشاه را بگیرد و پرسپولیس ده نفره نشود.

اوسمار روی نیمکت سعید صادقی را داشت که تشنه بازی بود، سینا اسدبیگی که در اراک درخشیده و انتظار داشت در این میدان بزرگ بازی کند و البته ابوالفضل بابایی و سورگی شاید می‌توانستند تحرک بیشتری به فاز تهاجمی تیم‌شان بدهند اما هیچ‌کدام از این بازکینان به میدان نرفتند و مرد برزیلی تنها با دو تعویض در ده دقیقه پایانی مهم‌ترین مسابقه هفته‌های اخیر را درست مثل دربی با کمترین موقعیت گل و تنها با یک امتیاز تمام کرد.

کد خبر 848913 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ویژه ورزشی اوسمار ویرا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان