Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اصلی‌ترین نیاز این تیم پیش از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزاری بازی با تیم‌های بزرگ دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الهیار صیادمنش پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیم ملی مقابل لبنان بازی کنم. من در کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی سعی می‌کنم خیلی چیزها یاد بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره قرعه‌کشی جام جهانی گفت:  در جام جهانی همه تیم‌ها قوی هستند و تیم ضعیف نداریم. در هر گروهی قرار بگیریم شرایط هم برای ما و هم برای رقبای‌مان سخت خواهد بود. ما نیاز به بازی‌های بزرگ داریم تا در جام جهانی غافلگیر نشویم و امیدوارم بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم تا در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

صیادمنش در پاسخ به این سؤال که دوست دارد تیم ملی در جام جهانی مقابل کدام تیم بزرگ قرار بگیرد، تصریح کرد: در جام جهانی همه تیم‌ها سرسخت هستند و هر بازیکنی نیز دوست دارد که جلوی تیم‌های بزرگ بازی کند. من هم دوست دارم جلوی تیم‌های برزیل و فرانسه بازی کنم.

استیلی: ایران در سید 3 قرعه‌کشی جام جهانی است/ طارمی تیم ملی را دوست دارد و می‌خواست بازی کند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

ورود نیروهای پلیس نیویورک با استفاده از نردبان ویژه به داخل "تالار همیلتون" در دانشگاه کلمبیا برای دستگیری دانشجویان متحصن حامی فلسطین از ساختمان/ رویترز و گتی ایمجز سخنرانی هفتگی پاپ فرانسیس در واتیکان/ رویترز مرکز اسکان سیلزدگان در شهر نایروبی کنیا/ رویترز اعتراضات روز کارگر در مقابل سفارت آمریکا در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز دستگیری معترضان در تظاهرات روز جهانی کارگر از سوی پلیس لباس شخصی ترکیه در میدان تقسیم شهر استانبول/ خبرگزاری فرانسه آب تنی در یک روز گرم تابستانی در شهر کلمبو سریلانکا/ خبرگزاری فرانسه گله گوزن وحشی در اورگان آمریکا/ زوما تظاهرات روز جهانی کارگر در پارکی در شهر پاریس/ SOPA تظاهرات فعالان کمونیست در روز جهانی کارگر در شهر بارسلونا اسپانیا/ زوما حمله معترضان در روز جهانی کارگر به شعبه رستوران آمریکایی مک دونالد در پاریس/ زوما تظاهرات فعالان ضدسرمایه داری در شهر آتن یونان و در روز جهانی کارگر/ زوما نمایشگاه تسلیحات غربی به غنیمت گرفته شده از اوکراین در مسکو/ تاس کارخانه نخ ریسی در شاندونگ چین/ نورفوتو جمع آوری ماهی های تلف شده از دریاچه ای در ویتنام/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح

دیگر خبرها

  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر