Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز در سی‌وچهارمین یادواره شهید قهرمان حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه خوشحالم از اینکه امروز توفیق شد تا در مجلس شهدا و این شهید قهرمان شرکت کنم، اظهار کرد: هر کس این توفیق را پیدا کند که در مجالس شهدا باشد این لطفی است که خدا به افراد عنایت می‌کند و امروز توفیق دیدار با خانواده شهدا و حضور در مراسم شهدا نصیبم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهدا با جانشان امنیت کشور را تضمین کردند، گفت: ما نیز وظیفه داریم و باید تلاش کنیم که در مسیر شهدا گام برداریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان یزیدیان در کربلا به دنبال فراموشی امام حسین بودند، افزود: نور خدا خاموش شدنی نیست و هر روز به جمع یاران امام حسین و اسلام در سراسر جهان اضافه می‌شود و شهدا نیز از جمله یاران امام حسین هستند که در مسیر اهداف آن امام گام برداشتند. 

موسوی با بیان اینکه امروز این از برکت خون شهیدان است که ایران در جهان به عنوان کشوری قدرتمند شناخته می‌شود، تصریح کرد: دشمنان به قدرت ایران در طی چند دهه اخیر اذعان دارند و حل مشکلات منطقه ای را منوط به نظرخواهی از ایران می دانند ولی نمی‌خواهند که سلطه‌شان نیز از بین رود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه انقلاب و جنگ را جوانان به سرانجام رساندند و در عصر حاضر نیز نیاز به حضور جوانان هستیم، افزود: در دوران جنگ، جوانانی که هیچ دوره نظامی هم ندیده بودند توانستند در مقابل دشمن با دستان خالی ایستادگی کنند و یکی از آن جوانان شهید حسین املاکی است. 

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ انتظار موجب استقامت مقابل فشارها و تهدیدها می‌شود، گفت: اتاق‌های فکر دشمن از طریق ابزارهای مختلف سعی در فراموشی و به حاشیه بردن فرهنگ انتظار دارند و طی بیانیه گام دوم جوانان باید در زمینه انتظار فرج نیز نقش‌آفرینی کنند. 

موسوی با بیان اینکه جوانان منتظر ساکت و آرام نیست بلکه کارها را با جدیت و استقامت انجام می‌دهد، گفت: ملت ما یک مسیر سخت و پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و ملت ایران با اتکا به جوانان انقلابی و با برنامه ریزی مختلف می‌تواند در همه عرصه‌ها در اوج باشد. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران در حال حاضر در یک نقطه تاریخی قرار گرفته است و جامعه باید خود را آماده ظهور موعود کند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌های خود نسبت به ظهور موعود و فرهنگ انتشار فرمایشات مهمی را بیان کرده‌اند که این نشان از اهمیت آن دارد و نیاز است جوانان در عرصه فرهنگ‌سازی برای موعود گام بردارند. 

وی با اشاره به پیش‌بینی رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی طی ۲۵ سال آینده بیان کرد: این به معنای این نیست که سقف وجودشان ۲۵ سال باشد و قرار هم نیست نابودی این رژیم صرفا نظامی باشد چراکه بسیاری از اندیشمندان خارجی هم نسبت به اضمحلال این رژیم با توجه به رویکردشان تاکید دارند. 

موسوی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی غلطی علیه ایران و انقلاب بکند مدت ۲۵ سال نیز کمتر خواهد شد، گفت: اگر هر کشور دیگری نیز علیه کشورمان غلط و توطئه‌ای کنند قطعا محکوم به نابودی است و با جوابی سخت روبرو خواهند شد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش امیر موسوی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از دو عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خواست که از پست‌های خود کناره‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟