Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل لبنان در مورد غیبتش در این مسابقه به دلیل مصدومیت اظهار داشت: متأسفانه مصدومیتی داشتم که مزمن شده بود و بعد از بازی با کره جنوبی شرایطم حادتر شد که امروز با صلاحدید کادر فنی و پزشکان تیم، استراحت کردم.

وی در مورد اینکه مصدومیتش از چه ناحیه‌ای است گفت: بعد از این در اختیار باشگاه هستیم و مشکل سیاتیک دارم که یک مقدار در این مدت اذیتم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ماه است که با این مصدومیت دست به گریبانم، متأسفانه با توجه به اختلاف ساعتی که با کره جنوبی داشتیم نتوانستم  خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌با آنجا  وفق بدهم و این مسأله باعث شد مصدومیتم تشدید شود. باید MRI بگیرم تا نتیجه‌اش مشخص شود.

بازیکن تیم ملی در مورد علت باخت کره جنوبی گفت: 50 درصد تیم ملی همراه ما نبودند. بازیکنان تأثیر گذاری که هم در مرحله اول مقدماتی و هم در مرحله دوم کمک زیادی به تیم ملی کردند، در آن بازی متأسفانه حضور نداشتند. خودتان می‌دانید در سال‌های گذشته هر وقت با کره جنوبی بازی کردیم، بازی‌ها تحت فشار زیادی انجام شده و فشار زیادی به تیم آمده است. اما باز هم می‌گویم این مسائل شاید باخت ما به کره را‌‌‌‌‌‌‌‌ توجیه نکند، اما اگر روند تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه کنید، یک باخت را‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیم ملی می‌توانید آوانس بدهید و زیاد به آن خرده نگیرید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امیری بازیکنان تیم ملی ورزشی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت:«من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهاجمیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید. 
اما آنها باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!