Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر سه شنبه در رزمایش کمک مومنانه سه شهرستان غرب مازندران با اشاره به درپیش بودن ماه رمضان اظهار داشت: در این ماه برنامه‌های متعددی برای خدمت به جامعه هدف و نیازمندان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه سال قبل یک میلیون پرس غذا در قالب اکرام مهدوی بین نیازمند توزیع شد، افزود: امسال توزیع ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون پرس غذای مهدوی توزیع می‌شود و سال قبل ۲۱۰ هزار سبد غذایی توزیع شد که امسال ۳۰۰ هزار بسته سبد بین خانوارهای تحت پوشش توزیع می‌شود.

وی طرح اکرام ایتام را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: دو هزار و ۷۰۰ کودک یتیم، ۱۰ هزار نفر در قالب طرح محسنین تحت پوشش هستند و طبق برنامه تلاش داریم در ماه رمضان ۲۰ هزار حامی برای خانوارهای نیازمند جذب شود.

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سرانه کمک به ایتام و محسنین را به یک میلیون تومان افزایش دهیم زیرا در پایش فقر استان برای سیرشدن شکم یک نفر در استان باید یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران سرانه کنونی کمک به ایتام و محسنین را در حال حاضر ۶۰۰ هزار تومان ذکر کرد و گفت: در بخش مسکن هزار و ۳۰۰ واحد برای محرومان در دست ساخت است.

وی باتاکید براینکه کمک‌های مومنانه باید محله محور و مسجد محور باشد، شمار مراکز نیکوکاری را ۴۵۶ مرکز برشمرد و گفت: فردا در شرق مازندران دو هزار سبد غذایی و ۱۵۰ سری جهیزیه نیز توزیع می‌شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: افتخار ما این است در سال قبل یک نوعروس پشت نوبت برای دریافت جهیزیه نداشتیم و بیش از هفت هزرا لوازم خانگی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به صندوق امداد ولایت در استان گفت: سه هزار نفر پشت نوبتی در سال قبل تسهیلات دریافت کردند و شمار پشت نوبتی‌ها به صفر رسید.

وی توانمندسازی خانواده‌ها را اصل و کار راهبردی کمیته امداد بیان کرد و گفت: امسال ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار توانمندسازی خانواده‌ها تخصیص داده و ۱۱ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای جوانان ایجاد شده است و امسال با ۸۰۰ میلیارد تومان برای ۱۶ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر 5455684

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران کمک مومنانه مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور نوروز 1401 گرگان تردد وسایل نقلیه سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم