Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام باشگاه شهرخودرو توضیحاتی را در خصوص طلب از باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل حیدرپور پس از پیروزی تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود همانطور که انتظار می رفت. با اینکه صعودمان مشخص و این بازی تشریفاتی بود اما با توجه به باخت مقابل کره جنوبی باید حتما برنده می شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط بچه ها امیدواریم در جام جهانی آنطور که باید و شاید نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان باشیم. آرزویمان این است که در جام جهانی شرایط خوبی را داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم و نتیجه گیری خوب اخیر آن، عنوان کرد: خداراشکر دو بازی با فجر و نفت مسجدسلیمان که حریفان مستقیم ما بودند را در خانه خودشان شکست دادیم. بازی با نساجی هم همه اهالی فوتبال دیدند. تیم شرایط خوبی پیدا کرده و بچه ها از انسجام خوبی برخوردار هستند. امیدواریم بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که تیم نتیجه بگیرد. باید بجنگیم. کار سخت است اما در این هفته ها تیم شرایط خوبی دارد.

وی در مورد اختلافات با احسان اصولی و رابطه با هیات فوتبال استان، گفت: باشگاه کاری که باید را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم در بحث لجستیک و پروانه ای که داریم، تیم بر اساس شرایطی که دارد جلو می‌رود. هدفمان این است که تیم در لیگ برتر بماند. بحث دعوا و این داستان‌ها نیست.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم/ به شایعات توجهی نمی‌کنم

حیدرپور در مورد طلب باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس عنوان کرد: رضا درویش حسن نیت دارد. نسبت به مدیران قبلی برای این موضوع جدی تر است. پرسپولیس قرار شد بر اساس توافقی که داشتیم ۱۰میلیارد به باشگاه شهرخودرو پرداخت کند.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است طبق حکم کمیته وضعیت این مبلغ کمتر است، اظهار داشت: ۷میلیارد و هشتصد حکم استیناف است. از آن تاریخ تا امروز باید ۷میلیارد و دویست پرداخت می کردند. این مابه‌التفاوت را اگر نپذیرند ما برای وجه التزام دوباره شکایت خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه به نظر می‌رسد این قرارداد ترکمانچای طور بوده، گفت: هرباشگاهی مدیر و حقوقی دارد. باید برنامه ریزی می‌کردند. اصل رضایتنامه یحیی گل محمدی ۴میلیارد بود که پرداخت نشد و به ۷میلیارد و هشتصد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که تیم‌های دیگر در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبانی می کنند اما این شرایط برای شهرخودرو فراهم نیست و این چه پیامی دارد، عنوان کرد: من با شما صحبتی ندارم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت تیم ملی فوتبال ایران باشگاه شهرخودرو یحیی گل محمدی پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه شهرخودرو قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان ، در ارزیابی از وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی با تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد. ممکن است تا حدودی بازی برای پرسپولیس سخت باشد به دلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود و بازیکنان آلومینیوم انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. به هر صورت چون حذفی است و با سایر بازی‌ها فرق می‌کند، تیم‌ها باید خیلی با احتیاط و تمرکز بالا بازی کنند تا از گردونه بازی‌ها خارج نشوند.

وی افزود: بازی با آلومینیوم بازی راحتی برای پرسپولیس نیست اما این توانایی را دارد که در اراک، آلومینیوم را شکست دهد تا مدعی قهرمانی جام حذفی نیز باشد چون توانایی‌های خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند و هماهنگ‌تر شده است. هرچند کار سختی را پیش رو دارد اما شکست این تیم غیرممکن نیست و می‌تواند از این میدان نیز پیروز بیرون بیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس در بازی خانگی بوده گفت: همیشه این طور نبوده، پرسپولیس بعضی وقت‌ها در شرایط بدی به این تیم خورده که سبب گره خوردن بازی شده است آن هم در شرایط بد پرسپولیس. در شرایط خوب پرسپولیس این تیم همیشه بازی را برده و این طور نبوده که پرسپولیس را اذیت کند.

درخشان خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و پرسپولیس قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهد تا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما عالی نیست؛ اشکالاتی دارد که امیدوارم تا روز بازی برطرف شود اما در مجموع پرسپولیس الان بخت زیادی برای برد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در تمام جام‌ها موفق عمل کند و تمرکزش تنها برای پیروزی در یک جام نباشد. این طور نیست که بگوییم لیگ برتر را جدی بگیرید اما برای جام حذفی برنامه نداشته باشید. فلسفه قهرمانی این است که در تمام جام‌ها موفق عمل کنی.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت: آلومینیوم تیم خوب، جوان و دونده‌ای است و انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد و مطمئنا کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد اما پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست