Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز سه شنبه در حاشیه دیدار با ائمه جمعه چند شهرستان استان، ضمن تبریک سال نو، گفت: سال ۱۴۰۱ را بنا به رهنمود و فرمان مقام معظم رهبری با توجه و برنامه ویژه ای به اشتغالزایی و تولید با محوریت دانش بنیان دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: البرز ظرفیت‌های فراوانی در این حوزه دارد که با توجه به شعار سال باید شکوفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی با اشاره به درخواست حجت الاسلام و المسلمین داودی در خصوص مجموعه فنی و حرفه ای متروکه در شهرستان اشتهارد، ادامه داد: این مجموعه یک فرصت بسیار مناسب برای تحقق اهداف توسعه ای واحد‌های دانش بنیان در استان است.

وی گفت: باید در این مکان که زیرساخت‌های آن توسط یک خیر فراهم شده، کارخانه نوآوری و خلاقیت ایجاد شود.

وی افزود: باید تدابیر لازم را فراهم کنیم که در قالب نهضت ملی مسکن برای افرادی که در شهرستان اشتهارد اشتغال دارند، مسکن ایجاد شود.

وی همچنین در پاسخ به قدردانی حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهارباغ در خصوص آغاز عملیات اجرایی ساماندهی جاده قزلحصار، افزود: این پروژه پس از سال ها مورد توجه قرار گرفت و اکنون در حال پیشرفت است از این رو با اهتمام ویژه ای پای کار هستیم که توقفی در این مسیر صورت نگیرد.

استاندار البرز از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خواست که قرارگاه و کارگروه ویژه ای برای حل مسائل و توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی راه اندازی کند تا در راستای تحقق ایجاد ۱۲۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ اقدام شود.

عبداللهی افزود: تمامی مدیران و فرمانداران باید برای تحقق شعار سال بسیج شوند و زیرساخت های لازم فراهم شود.

از کشاورزی و بویژه کشت گلخانه ای حمایت می کنیم

وی در خصوص درخواست حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد پیرامون مشکلات کشاورزان این شهرستان، گفت: با همراهی و تعامل جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مرتبط باید مشکلات آب کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد و راهکار حل آن اتخاذ شود.

استاندار البرز افزود: باید کشاورزان را به سمت کشت گلخانه ای راهنمایی کنیم چراکه مصرف آب کمتر، اشتغال زایی و بهره وری بیشتری را همراه خواهد داشت.

وی همچنین به ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان، گفت: ضرورت دارد که مشکلات و موانع این حوزه با جدیت حل شود.

عبداللهی همچنین با حجت الاسلام وثوقی امام جمعه کمالشهر دیدار کرد و در خصوص مشکلات و مسائل مردم در این شهر گفتگو کرد.

وی در دیدار با حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز افزود: به طور قطع می توان با وحدت و همدلی و روحیه انقلابی و جهادی برنامه های بزرگی را هدف گذاری و انجام داد.

عبداللهی گفت: دولت محترم سیزدهم اهداف موثری را در راستای شکوفایی تولید و اشتغالزایی در دستور کار دارد که ما نیز همگام با دولت درصدد تحول آفرینی در استان و افزایش رضایتمندی مردم هستیم.

استاندار البرز در این سفر یک روزه با خانواده های شهیدان رضاخانی در شهرستان نظرآباد، شهیدان رضایی در شهرستان اشتهارد و شهید فصیحی در شهرستان چهارباغ دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز البرز کرج استاندار شعار سال نوآوری خلاقیت استاندار البرز حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار

تین نیوز

با ایستگاه قطار متروکه بُن کوه نسل اول ایستگاه های راه آهن در ایران آشنا شوید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایستگاه قطار متروکه بن کوه، در پنج کیلومتری شمال گرمسار و از نسل اول ایستگاه های راه آهن در ایران است.

بناهای قدیمی، تجهیزات دیگ بخار و پایه های آبگیری لوکوموتیو که از دیدنی های آن بشمار می رود، بارها به عنوان لوکیشن فیلم و سریال های تاریخی استفاده شده و قابلیت تبدیل شدن به موزه صنعت حمل و نقل ریلی کشور را دارد.

حجم ویدیو: 15.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد