Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:29:44 GMT

پسران ایران به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۲۸۹۶

پسران ایران به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا رسید

دومین‌ روز رقابت‌های تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا با برتری تیم‌های ملی کشورمان مقابل حریفان خود همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین‌ روز رقابت‌های تنیس زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی بیروت ادامه یافت و‌ نمایندگان کشورمان در بخش پسران با عراق دیدار کردند و‌ دختران به مصاف سوریه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار بخش انفرادی پسران، سینگل اول رامتین رافعی با نتیجه (صفر - 6 و صفر - 6) کریم سلیم را شکست داد و علیرضا مقدسی در بازی دوم انفرادی با نتیجه (6 - یک و 4 - 6 و صفر - 6) آیاد سلیم‌ را مغلوب کرد. در دیدار دونفره نیز تیم ایران با ترکیب رامتین رافعی و راستین اکبری با نتیجه (3- 6 و 2 - 6) تیم سوریه را مغلوب کرد تا پسران ایران با برتری 3 بر صفر به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.

براساس این گزارش، در بخش دختران نیز تیم ایران با سوریه دیدار کرد و‌ در اولین‌ دیدار بخش انفرادی، رومینا رافعی با نتیجه (صفر - 6 و صفر -6)  حریف خود را برد و در دومین مسابقه انفرادی عسل فرهبد نیا با نتیجه (یک - 6 و 6 - 7) رقیب خود را شکست داد. در بخش دو‌نفره هم تیم‌ دختران ایران با ترکیب ارغوان امیر خانلو و رومینا رافعی با نتیجه (یک - 6 و یک - 6) تیم سوریه را برد تا این بازی نیز با نتیجه 3 بر صفر به نفع ایران به پایان برسد.

به این ترتیب و با این‌ پیروزی تیم‌ پسران ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

این مسابقات از 8 الی 13 فروردین ماه به میزبانی لبنان برگزار می‌شود.

در بخش پسران علیرضا مقدسی، بردیا مجدآبادی، رامتین رافعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صانع و در بخش دختران، ارغوان امیرخانلو، رومینا رافعی، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

همچنین امیر برقعی به‌عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به‌عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی در این مسابقات حاضر هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس ایران تنیس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان می باشد.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان