Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۹ الی ۱۹ فروردین ماه سال جاری در خانه کشتی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ است، افزود: در مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ۲۰ نفر ورزشکار به همراه مربیان و کادر فنی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان پس از اردوی آماده سازی و استراحت یک هفته‌ای به مسابقات اعزام خواهد شد.

دارابی با اشاره به حضور کشتی گیران و مربیان کرمانشاهی در تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان، بیان کرد: فرود حجتی و کیوان رستم آبادی ۲ کشتی گیر کرمانشاهی به همراه علیرضا رحمتی از مربیان توانمند در تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان حضور دارند.

کد خبر 5455701

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کشتی آزاد المپیک ناشنوایان ناشنوایان مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان نوروز 1401 تردد وسایل نقلیه اردوهای راهیان نور تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان اردوی تیم ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی