Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه نهم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت اله برومندی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان با محوریت پاکسازی نقاط آلوده با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان با قدرت و جدیت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، در این راستا ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر و متهم تحت تعقیب، در بازرسی از محل پاتوق آنان ۸۱ گرم هروئین، ۸۰ گرم شیشه و ۶۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ برومندی گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از اولویت‌های اصلی انتظامی شهرستان است و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبارو اطلاعاتی در خصوص خرید، فروش، تهیه، توزیع و حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق کابل برق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت الله برومندی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق تلمبه‌های کشاورزی در فراشبند و بروز مشکلات برای شهروندان و کشاورزان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او گفت: در این راستا، با اجرای عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی و تلاش‌های اطلاعاتی و رصد دوربین‌های مدار بسته، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

دستگیری عامل فوت سرنشین خودرو پژو ۲۰۶ در آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری راننده یک دستگاه کامیون که به علت ایجاد مزاحمت در محور مواصلاتی این شهرستان منجر به فوت سرنشین خودرو سواری پژو ۲۰۶ شده بود، خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: ماموران انتظامی آباده و پلیس راه در پی اطلاع واصله مبنی بر مزاحمت راننده یک دستگاه کامیون جهت خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "آباده- ایزدخواست"، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تعدادی از رانندگان و سرنشینان خودرو‌های سواری که در طول مسیر برای آن‌ها از طریق راننده این کامیون مزاحمت ایجاد شده بوده است، در اطراف کامیون بوده اند و راننده از پیاده شدن خودداری می‌کرده که راننده خاطی در همین حین با حرکت دادن خودرو با یک نفر عابر پیاده (سرنشین خودرو پژو ۲۰۶) برخورد می‌نماید که وی به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس به محل حادثه، در محل فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پس از وقوع این حادثه راننده کامیون از محل متواری می‌شود و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، کامیون توسط مأموران انتظامی متوقف و راننده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ مسعودی گفت: پلیس همه توان و تجهیزات خود را بکار گرفته تا مسافران نوروزی هیچگونه مشکلی نداشته باشند و با کسانی که بخواهند با ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی و سرعت غیرمجاز نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

کشف احشام قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف ۴۶ رأس احشام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: در ادامه اجرای طرح اقتدار و ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۴۶ رأس گوسفند قاچاق می‌باشند که در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ ساسانی گفت: ارزش احشام قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شده است و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد قاچاقچیان، اقتصاد کشور را متزلزل کنند و با قاطعیت با این موضوع برخورد می‌کند.

خودروی پلاک دست ساز، سرقتی از آب در آمد

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف یک دستگاه خودروی سواری پژو سرقتی دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو پارس نقره‌ای که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند و طی بررسی مشخص گردید پلاک آن دست ساز و فاقد اعتبار است.

او گفت: ماموران پس از استعلام از شماره موتور وبدنه از مرکزپیام، متوجه شدند که خودروپژو مذکور با سابقه سرقت از کلانتری ۱۵۱ یافت آباد تهران ثبت شده است، که بلافاصله جهت تعیین تکلیف به پارکینگ منتقل کردند.

زینلی در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: خودرو‌های خود را در نقاط پرت، خلوت و تاریک پارک نکنند و نسبت به نصب دزد گیر، قفل پدال و سایر اقداماتی که حالت بازدارنده دارند، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شهرستان خبر سرنشین خودرو اجرای طرح یک دستگاه کابل برق او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان