Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه با حضور در شهرستان پردیس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری پردیس، از شرکت دانش بنیان آریا طب فیروزه بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه با حضور در شهرستان پردیس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری پردیس، از شرکت دانش بنیان آریا طب فیروزه که از حمایت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج برخوردار بود بازدید به عمل آورد
شرکت آریاطب فیروز با تکیه بردانش مستقل ایرانی و تجربه سی ساله مدیریت در عرصه‌های مختلف بخش خصوصی از جمله تولید صنعتی و پیمانکاری در ایران و خارج از کشور در ۱۳۹۴ به دانش فنی و نرم افزار ساخت دستگاه همودیالیز دست یافته ونام خود را به عنوان نهمین شرکت تولید کننده دستگاه همودیالیزثبت ونام ایران را به عنوان پنجمین کشور در زمینه ساخت دستگاه همودیالیز مطرح نموده این شرکت که در سال ۱۳۹۷ با مشارکت و همه سرمایه گذاری شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج موفق به تولید اولین دستگاه همودیالیز ایرانی و راه اندازی خط تولید این دستگاه شده بود و توانست ۲۰۰ شغل پایدار ایجادکند، در سال ۱۳۹۹ با تجدید مشارکت خود با شرکت پیشگامان در زمینه صادرات این دستگاه با ارسال اولین محموله صادرات به کشور افغانستان و نصب آن در مرکز دیالیز بیمارستان، این شرکت به جمع صادرکنندگان تجهیزات پزشکی پیشرفته پیوندند و همچنین صادرات این دستگاه هم اکنو به اندونزی فعال می‌باشد و زمینه‌های صادرات به کشور‌های عراق و نیکاراگوئه نیز تامین شده است و همچنین درسال ۱۴۰۰ با مشارکت بنیاد تعاون بسیج تفاهم جهت انتقال دانش و ایجاد خط تولید دستگاه همودیالیز در کشور سوریه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارک علم و فناوری پردیس، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را جزء اولویت‌های کشور در مسیر رشد و آبادانی دانست و بر توسعه کمی و کیفی این مجموعه تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توسعه تولید دانش‌بنیان در نامگذاری سال ۱۴۰۱، جایگاه پارک‌های علم‌وفناوری در تحقق این نامگذاری را حائز اهمیت خواند و از همه بازیگران زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور خواست، در این زمینه فعالانه به ایفای نقش بپردازند.
رئیس‌جمهور همچنین در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی ضرورت تهیه آسان و ارزان دارو توسط مردم را مورد تاکید قرار داد. در ادامه، از پنج محصول دارویی دانش‌بنیان در حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد.
دکتر رئیسی در این بازدید از شرکت دانش بنیان آریاطب فیروز در جریان مراحل تولید دستگاه‌های همودیالیز قرار گرفت. این شرکت ظرفیت تولید سالیانه ۲هزار دستگاه همودیالیز را دارد.
رئیس‌جمهور همچنین از بخش‌های مختلف شرکت دارویی دانش‌بنیان زیست‌تخمیر و آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات پروبیوتیک و مکمل‌های دارویی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت رییسی رییس جمهور دستگاه همودیالیز بنیاد تعاون بسیج شرکت پیشگامان دانش بنیان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز