Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@16:58:00 GMT

تفکر مهدوی کیا اروپایی است و فدراسیون باید پای او بماند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۳۵۵۹

تفکر مهدوی کیا اروپایی است و فدراسیون باید پای او بماند

آفتاب‌‌نیوز :

محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی تیم ملی امید مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اردوی کاملا خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از 5 ماه تعطیلی شرایط خوبی داشتیم. در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات با کیفیتی انجام دادیم. دو بازی ایده‌آل مقابل دو تیم لیگ برتری داشتیم که در هردو خداراشکر نتیجه خوبی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی امید در مورد گلایه مهدوی کیا از کمبود بازی تدارکاتی گفت: صددرصد به بازی های تدارکاتی قوی‌تر نیاز داریم. تیمی که بعد از بازی های تاجیکستان 5 ماه تعطیل بوده و انتظار هم از آن زیاد است، باید اردوهای خوبی داشته باشد. امیدوارم از این به بعد که فیفا دی هم نداریم باشگاه‌ها همکاری کنند تا بتوانیم اردوهای خوبی داشته باشیم. همه توقع دارند نتیجه بگیریم پس باید حمایت شویم.

وی در مورد اینکه چگونه می توان به المپیک رسید، عنوان: اصلی ترین دلیل موفقیت ثبات است. ثبات داشتن می تواند به تیم کمک کند. فارغ از هر نتیجه ای مهدوی کیا باید بماند. تفکر او دارد فوق العاده خوب است که از اروپا برای ما آورده و به کیفیت ما کمک می کند. اگر فدراسیون پای مهدوی کیا بماند و ما هم بتوانیم نتایج ایده آل بگیریم، اتفاقات خوبی می افتد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا محمد خدابنده لو فدراسیون فوتبال تیم ملی امید ایران مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟

 اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل مو‌های فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با ۲۶ گل در ۲۲ بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن ۱۱۲ بازی انجام داده و ۳۷ گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در ۲۷ سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تا‌کنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟