Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسانی که تصمیم گرفتند بانوان  در مسابقه تیم‌های ملی ایران و لبنان در استادیوم مشهد حضور نیابند، اقتدار و تمامیت ایران را بعنوان یک حکومت یکپارچه به سخره گرفته‌اند.  ایران طبق تفاهم با فدراسیون فوتبال آسیا تعهد کرده است که بانوان در مسابقات رسمی حضور داشته باشند. این تعهد یک حکومت در عرصه جهانی و ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وقتی یک مقام محلی به هر دلیلی مانع انجام چنین تعهدی می‌شود، این ایجاد اختلال در اقتدار و حاکمیت ملی است.  مقامات رسمی کشور باید صریح و شفاف پاسخگوی دو موضوع باشند: اول اینکه، نظام تصمیم‌گیری در اموری که در برگیرنده اقتدار و قانون در حاکمیت ملی است، کجا و چگونه صورت می‌گیرد؟ دوم اینکه، آیا هر استان، منطقه و شهری مجاز است به سلیقه خود عمل کند و دامنه این عمل به سلایق تا کجاست؟ بیشتر بخوانید :  انتقاد تند عباس عبدی از «راه ندادن خانم ها به ورزشگاه ها»: شهامت ندارید، دودوزه بازی می کنید علم‌الهدی: جایگاه بانوان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آنها به جایی منعکس نشود/ متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد  محتمل است که این اعمال سلیقه‌ای هزینه‌هایی برای کشور داشته باشد که قطع به یقین کشور و نظام و مردم باید آن را بپردازند.  اگر یکبار و برای همیشه جلوی این اقدامات گرفته نشود، مملکت به سمت هرج‌ومرج کشیده می‌شود و هر استان و شهر و دیاری خود را مجاز به انجام چنین سلایقی خواهد کرد. مملکت زمانی آسیب می‌بیند که اقتدار ملی‌اش دستاویز سلیقه‌های شخصی شود؛ آن‌وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.  دولت و تصمیم‌گیران در امنیت ملی باید هوشیار باشند. سست کردن بنای قانون و تعهدات ملی و بین‌المللی، نشستن بر روی شاخه و بن بریدن است. تصور نکنید که با بی‌اعتنایی به این موضوعات و تلاش برای توجیه آن، به نتیجه دلخواه می‌رسید. این، کاملا اشتباه است و روزی می‌رسد که مجبور به اتخاذ تصمیمات سخت‌تری خواهید شد.  مملکت را باید با خرد و قانون اداره کرد، نه با سلیقه و خواست افراد؛ حتی اگر این سلایق و خواسته‌ها درست و شرعی باشد، تا زمانی که تبدیل به قانون نشود، نباید تصمیم و اجرای آن را به افراد سپرد. ۲۱۲۱ کد خبر 1616891

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورود زنان به ورزشگاه سید احمد علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از وضعیت باشگاه استقلال می گوید.

طرفداری | اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت:

صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد:

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و به خصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌ دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود:

این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور عبدالعلی علی عسکری، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد