Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی را در جام جهانی 2022 قطر خواهیم دید.

تیم ملی لهستان موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل سوئد، راهی جام جهانی 2022 قطر شود و روبرت لواندوفسکی، ستاره این روزهای دنیای فوتبال زننده یکی از گل های تیمش بود.

طرفداری | مهاجم باشگاه بایرن مونیخ بعد از صعود به جام جهانی و ثبت 75 گل ملی، در مصاحبه با وب سایت رسمی یوفا گفت:

قبل از این بازی مشکلات زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از بازیکنان تیم ما از جمله خودم، مصدوم بودیم. من در زانوی خود مشکل داشتم. رنج کشیدیم، اما حالا می توانیم جشن بگیریم. افتخار می کنم و خوشحالم.

پنالتی؟ واقعاً سخت بود. یعنی، در این فشار؛ حتی با وجود اینکه در طول کارنامه ام پنالتی های زیادی گل کرده ام، این یکی واقعاً سخت بود. می دانستم که در آن لحظه چشم افراد بسیاری به من خیره است... می دانستم که آن لحظه اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در آن لحظه متمرکز شدن روی توپ راحت نبود اما موفق شدم.

بعد از ناکامی در سال های 2010 و 2014، لهستان به لطف درخشش مهاجم خود دومین حضور متوالی در جام جهانی را جشن گرفت.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس حسن روشن: با فرگوسن هم نمی‌ توانیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم ریو فردیناند: رونالدو باید بماند، حتی اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند بازیکنان بزرگی که حتی مقدماتی جام جهانی را هم ندیدند ترنت الکساندر آرنولد: بارسلونا پس از لیورپول دومین تیم محبوب من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • روز جهانی کار و کارگر
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!