Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:43:53 GMT

پوشش ۴۱.۷ درصدی دوز سوم واکسن کرونا در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۴۱۵۰

پوشش ۴۱.۷ درصدی دوز سوم واکسن کرونا در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۴۱.۷ درصد جمعیت ۱۸ سال به بالا در استان بطور کامل واکسینه شدند.

دکتر سید جلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضریب پوشش دوز سوم واکسن کرونا در جمعیت هدف ۱۸ سال به بالا در استان افزود: تاکنون از این جمعیت هدف ۴۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد دوز سوم را دریافت کرده اند که ارومیه با ۵۱.۹ درصد بیشترین و پیرانشهر کمترین تزریق را داشتند. 

وی با بیان اینکه جمعیت هدف برای تزریق دوز سوم در گروه سنی ۱۸ سال به بالا ۲میلیون و ۴۱۱ هزار و ۹۲نفر است، ادامه داد: تاکنون ۹۱.۶ درصد دوز اول و ۸۴.۳ درصد دوز دوم را دریافت کرده اند. 

این متخصص بیماریهای عفونی جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا برای گروه سنی ۵ سال تا ۱۱ سال در استان را ۴۲۵ هزار و ۲۲۴ نفر اعلام کرد،  گفت:  از این جامعه هدف، ۳۰ درصد دوز اول و ۸.۳ درصد دوز دوم را دریافت کردند. 

وی ادامه داد:  شاهین دژ بیشترین و چالدران کمترین دوز دوم دریافتی واکسن در گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال را داشتند. 

دکتر موسوی آمار موارد بستری از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را ۹۴ هزار و ۳۲۸ مورد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۲۶۹ مورد در بخشهای کرونایی استان بستری هستند. 

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر فوتی و ۵۲ مورد بستری جدید پذیرش شده است و ۴۵۷۳ دوز واکسن نیز تزریق شده است. 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان نسبت فوتی به موارد تست مثبت را ۲.۱۲درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۷۵۲۵ نفر در استان بدلیل کرونا فوت و ۳۷۸ هزار و ۳۳۳ مورد بهبود یافته اند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسن کرونا بهبود یافتگان کرونایی جمعیت هدف درصد دوز دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال
  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است