Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدرضا رضایی» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی صبح امروز در حاشیه بازدید نوروزی استاندار خراسان‌جنوبی از پایگاه امداد و نجات بین شهری میاباد شهرستان بیرجند، اظهار داشت: افراد مستقر در پایگاه‌ها اکثرا از داوطلبین هستند و شادی خود را در شادی دیگران می‌بینند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ پایگاه امدادی ثابت و موقت در سطح استان، افزود: یک پایگاه نیمه ساخته در منطقه بوذجمهر قاینات با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که امیدواریم هرچه زودتر با تأمین منابع به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان آموزش‌های تخصصی در تمامی زمینه‌ها را فرا گرفته و در هر زمان و مکانی آماده امدادرسانی به مردم هستند، عنوان کرد: در ایام نوروز نیز اکیپ‌های ایمنی و سلامت خدمات بشر دوستانه مختلف به مسافرین ارائه می‌دهند.

رضایی با بیان اینکه متأسفانه موضوع اطفاء حریق در جاده‌های استان کاملا مغفول مانده، گفت: امیدواریم با کمک جمعیت هلال‌احمر کشور و همکاری استانداری بتوانیم حداقل در یک پایگاه امکانات آتش‌نشانی در محورهای حادثه‌خیزتر استان را داشته باشیم.

وی با اشاره به احداث نیروگاه‌های خورشیدی در قسمت زمین‌های بلااستفاده پایگاه‌های امدادی، مطرح کرد: تمامی زیرساخت‌ها جهت احداث این نیروگاه‌ها فراهم است و تنها نیاز برای این مهم سرمایه‌گذاری است.

«جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه‌دیدگان، اظهار داشت: ارائه خدمات نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان به ویژه در طرح نوروزی قابل تقدیر و ستودنی است.

وی با تأکید بر لزوم تجهیز پایگاه‌ها به ابزار و ادوات اطفاء حریق، افزود: قطعا موضوع اطفاء حریق در جاده‌های حادثه‌خیز استان بررسی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: موضوع احداث پنل‌های خورشیدی و تأمین منابع مالی جهت ساخت پایگاه‌های نیمه تمام سطح استان نیز بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی جواد قناعت حوادث جاده ای نوروز 1401 جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد