Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد هادی نظیری گفت: نخستین گردهمایی مبلغان،  پنجشنبه یازدهم فروردین در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.

او گفت: این برنامه یکی از برنامه‌های بزرگ مبلغان استان است که با حضور طلاب سراسر استان، مبلغان و گروه‌های تبلیغ قم که برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به استان همدان اعزام شده‌اند و همچنین امام جمعه‌های مساجد و روحانیون هجرت و مستقر و روحانیون فرهنگی و مسئولین پایگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و مسئولین گروه‌های فرهنگی، گروه‌های تبلیغی خواهران و برادران و فعالان تبلیغی مدارس در غالب طرح امین یک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: هدف از گردهمایی و همایش تبیین نظام انتظارات رهبر انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است که در عنوان همایش به عنوان روایت امید است.

حجت الاسلام نظیری گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم و در سایر فرمایشات خود دارند این است که جامعه ما باید به پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی امید و باور جدی در این زمینه داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: با توجه به اینکه در فضای جامعه مقداری یاس و نا امیدی حاکم شده است آنچه در فضای شبکه تبلیغی به عنوان یک رسالت در ماه مبارک رمضان تعریف شده است احیا امید و نشاط در فضای جامعه است که روحانیون و مبلغین در این فضا نقش آفرینی بسیار مؤثری دارند و بناست این گفتمان در این نشست به صورت دقیق توسط مهمانان و سخنرانان تبیین شود.

نظیری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این همایش که جز ابتکارات است بیان تجربه‌های تبلیغی توسط تعدادی از مبلغین موفق استان است مبلغینی که در حوزه خانواده و جمعیت، خدمات اجتماعی، گروه‌های جهادی، کودک و نوجوان فعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در پایان این همایش از تعدادی از مبلغین و جوانان تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری گفت: مهمان ویژه این همایش قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود و برنامه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیریت حوزه‌های علمیه استان و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و قائم مقام حوزه‌های علمیه استان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مبلغان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود